نسخه چاپی

بحران سوریه؛ موضوع مذاكرات پوتین و پادشاه اردن

عکس خبري -بحران سوريه؛ موضوع مذاکرات پوتين و پادشاه اردن

رئیس‌جمهوری روسیه و عبدالله دوم، پادشاه اردن روز سه شنبه در مسكو با یكدیگر دیدار و علاوه بر بررسی همكاری‌های دوجانبه، به تبادل نظر در مورد اوضاع كنونی در سوریه و حل و فصل مناقشه خاورمیانه خواهند پرداخت.

به گزارش نما،فارس به نقل از پایگاه خبری-اینترنتی «راس بالت»، "ولادیمیر پوتین" رئیس‌جمهوری روسیه و عبدالله دوم، پادشاه اردن فردا، سه شنبه (19 فوریه) در مسکو با یکدیگر ملاقات کرده و مسائل مربوط به توسعه همکاری‌های دوجانبه، اوضاع کنونی در سوریه و همچنین حل و فصل مناقشه خاورمیانه را مورد بررسی قرار خواهند داد.

بر اساس اطلاعات دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین، در جریان مذاکرات سران دو کشور روسیه و اردن، برنامه ریزی شده است تا روند توسعه همکاری‌های دوجانبه، بویژه در زمینه تجاری-اقتصادی، سرمایه گذاری و همچنین همکاری در عرصه انرژی مورد بررسی مفصل قرار بگیرد.

انتظار می‌رود که ولادیمیر پوتین و شاه عبدالله همچنین به تبادل نظر در خصوص مسائل مهم در دستور کار بین المللی، بخصوص اوضاع کنونی در سوریه و همچنین مناقشه خاورمیانه بپردازند.

رئیس‌جمهوری روسیه در ماه ژوئن سال گذشته در چارچوب یک سفر دوره‌ای به کشورهای منطقه خاورمیانه، از کشور اردن دیدن کرده بود.

۱۳۹۱/۱۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...