نسخه چاپی

3 گزینه نهایی جبهه پیروان مشخص شدند

عضو شورای مركزی جبهه پیروان سه نامزد مورد حمایت فعلی جبهه پیروان خط امام و رهبری را منوچهر متكی، محمد رضا باهنر و یك گزینه از مؤتلفه كه به احتمال زیاد یحیی آل اسحاق باشد، اعلام كرد.

به گزارش نما، احمد زمانی عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌و‌گو با فارس از قطعی شدن سه گزینه نهایی تشکل متبوعش برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

زمانی درباره موضع این جبهه در جریان انتخابات ریاست جمهوری گفت: جبهه پیروان خط امام و رهبری به عنوان برآیند مجموعه تشکل‌های شناخته شده اصولگرایان طی جلسات متعدد کارشناسی به ارزیابی گزینه های مختلف انتخاباتی اصولگرا و بررسی نیازها و اقتضائات فعلی کشور اقدام کرد.

این فعال سیاسی ادامه داد: ما در جبهه پیروان بر حسب شاخص‌های مختلف ابتدا تمامی چهره‌های مطرح انتخاباتی اصولگرا را مورد بررسی قرار داده و از میان گزینه‌هایی که از سوی زیر مجموعه‌ها به جبهه معرفی شده بودند در آخرین جلسه به سه گزینه که در طراز ریاست جمهوری کشور باشند به عنوان جمع بندی فعلی خود رسیدیم.

زمانی همچنین سه نامزد مورد حمایت فعلی جبهه پیروان خط امام و رهبری را منوچهر متکی، محمد رضا باهنر و یک گزینه از موتلفه که به احتمال زیاد یحیی آل اسحاق باشد، اعلام کرد.

وی افزود: برای روزها و هفته های آینده سنجش میزان آمادگی انتخاباتی و انگیزه هر یک از این افراد در دستور کار جبهه قرار می گیرد تا از این میان گزینه یا گزینه‌های شایسته‌ای به جامعه اصولگرایی برای روند وحدت بیشتر معرفی شود.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان با بیان اینکه در چند هفته اخیر علی رغم عدم اعلام قطعی حضور در انتخابات چهره‌های مختلف سیاسی و دانشگاهی در کشور از حضور متکی در انتخابات حمایت کرده اند گفت: سفر های اخیر متکی به استان های مختلف کشور نشان از این دارد که سبد رای بزرگ تری متعلق به ایشان است و به همین جهت از منوچهر متکی می خواهم تا هرچه سریع تر در مقابل حمایت‌ها و دعوت‌های گسترده کشوری در باب حضور در انتخابات تعیین تکلیف کند که در این صورت به نظر می‌رسد وی شانس بیشتری برای گزینه نهایی بودن این تشکل سیاسی فراگیر اصولگرایان داشته باشد.

به گزارش فارس سید کمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان نیز ضمن تایید انتخاب سه کاندیدای جبهه پیروان به فارس گفت: از بین حدود 7 نفر با مشورت دبیران کل احزاب و تشکل‌های عضو سه نفر انتخاب شدند که به جامعه اصولگرایان عرضه خواهد شد.

۱۳۹۱/۱۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...