نسخه چاپی

وقتی احمدی‌نژاد هم طرف خانم‌ها را می‌گیرد

مراسم تقدیر از دانشجویان نمونه كشوری كه با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد با حاشیه‌هایی همراه بود كه خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش نما به نقل از فارس، مراسم تقدیر از دانشجویان نمونه کشوری که با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد با حاشیه‌هایی همراه بود که خواندن آن خالی از لطف نیست.

* در این جلسه بسیاری از دانشجویان با خانواده و یا پدر و مادر خود به مراسم آمده بودند و برخی نوزادان و بچه‌های کوچک سروصدای فراوانی را در هنگام سخنرانی و برگزاری مراسم ایجاد می‌کردند.

* به علت کمبود جا برخی از همراهان دانشجویان نتوانستند وارد سالن شوند.

* رئیس جمهور در بخشی از سخنان خود به شوخی گفت: ما به حرف دانشجو نمی‌توانیم گوش ندهیم. به حرف دانشجویان قدیمی که اصلا نمی‌توان گوش نداد،‌البته مقصود من آقای دانشجو که در این مراسم حضور دارند، نیست.

* احمدی‌نژاد با اشاره به ضرورت حضور دانشجویان در مراسم حج عمره بعلاوه یک همراه گفت: بدانید که اگر زوج نشوید، نمی‌توانید در پیشرفت علمی موفق باشید.

* یکی از دانشجویان در هنگام پاسخ رئیس جمهور به درخواست‌های دانشجویان جلوی تریبون رفت و شال خود را به گردن رئیس جمهور انداخت که احمدی‌نژاد گفت: یک شال به گردن من انداخته‌اید و می‌خواهید کلی از آن استفاده کنید.

* رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود به شوخی آقایان را زیر سایه خانم‌‌ها خواند.

۱۳۹۱/۱۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...