نسخه چاپی

دنیزلی :به سه دلیل خوشحالم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملكرد تیمش در هفتادوچهارمین شهرآورد و اینكه توانسته‌ است روند پیروزی‌های استقلال را متوقف كند گفت: این پیروزی تركیبی از معجزه و واقعیت پرسپولیس بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی دنیزلی پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال ضمن بیان این مطلب در پاسخ به این سئوال که این یک معجزه بود یا واقعیت پرسپولیس گفت: این برد ترکیبی از معجزه و واقعیت پرسپولیس بود. اگر به واقعیت این بازی را نگاه کنیم باید بگویم تیم ما می دانست بازی تمام نشده و برای رسیدن به پیروزی تلاش کرد.

وی ادامه داد: من از سه جهت امروز خوشحالم؛ ابتدا فوتبالدوستان ایرانی شاهد یک بازی زیبا بودند، دوم اینکه هواداران چنین تیمی دارند و سوم عملکرد بازیکنان من که از آن بسیار راضی ام.

سرمربی پرسپولیس در مورد عملکرد داور این دیدار هم گفت: نه امروز و نه روزهای دیگر در مورد داور صحبت نمی کنم. قطعا فوتبالی که به نمایش گذاشته می شود داور هم در آن نقش دارد اما باید بگویم که من از این بابت خوشحالم که به روند پیروزی های استقلال پایان دادم و چنین شرایط خوبی داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تعویض هایش هم خاطرنشان کرد: تاثیر گذاری نیمکت در چنین مواقعی مشخص می شود. واقعیت این است که ما در شروع بازی آنطور که باید نبودیم و به آنچه پیش بینی می‌کردیم نرسیدیم اما با کمک هواداران و ورود مهدوی کیا و زاید نتیجه عوض شد که من از این موضوع خوشحالم.

دنیزلی با تاکید بر اینکه شروع بازی مهم اما پایان آن مهمتر است تصریح کرد: امروز ما این را نشان دادیم که باید بتوانیم بازی را با موفقیت به پایان برسانیم. اینکه ما 2 بر صفر عقب افتادیم و یکی از بازیکنانمان اخراج شد، استقلالی ها فکر کردند کار تمام شد اما یک طرف دیگر کار به این نتیجه نرسیده بودند که پرسپولیس می داند کار تمام نشده است.

وی در پاسخ به این سئوال که سکوت هواداران پس از گلهای استقلال یک نکته منفی بود اما تشویق های آنها پس از گلهای پرسپولیس عامل پیروزی شد افزود: امروز یک درس برای ما و یک درس برای هواداران بود که حتی اگر تیم عقب می افتد تشویق هایشان را قطع نکنند. برخی مواقع طرفداران ریتم بازی را بالا می برند و یک روزهایی مانند امروز تیم ریتم بازی را بالا می برد. امروز این تیم بود که باعث شد هواداران به تشویق پرسپولیس ترغیب شوند.

خبرنگاری پرسید "نمی خواهم شب تان را خراب کنم اما پرسپولیس در خط دفاعی مشکل داشت" که سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه آیا باید تمام سئوالاتتان را جواب دهم گفت: این موضوع باعث می شود شبها نتوانم بخوابم. پیش روی ما لیگ قهرمانان است که بسیار مشکل است و یک سوی دیگر مسابقات لیگ است. ما دو گزینه بیشتر نداریم یا راه جدید برای حل مشکل پیدا کنیم و یا تیم جدیدی بسازیم. چون راه جدید پیدا نمی کنیم باید از درون خودمان مشکل را حل کنیم.

دنیزلی در این خصوص اضافه کرد: من هر روز و هر ساعت سعی می کنم از کم و کسری های تیمم بکاهم. امروز یک فرصت مناسب است ولی من هم قصد داشتم برای تقویت تیم جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا بازیکن جذب کنم اما نشد. بازیکنانی که هم در آسیا و هم فصل آینده پرسپولیس را همراهی کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان با بیان اینکه امروز یکی از بهترین روزهای تیمم بود که با یک نفر کمتر توانستیم پیروز شویم گفت: یکی از نکات این بازی این بود که با وجود عقب افتادن از نظر بدنی به هیچ وجه کم نیاوردیم و شکست را با پیروزی عوض کردیم.

۱۳۹۰/۱۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...