نسخه چاپی

دروازه بان پرسپولیس: پول ندادند من هم والیبالیست شدم!

عکس خبري -دروازه بان پرسپوليس: پول ندادند من هم واليباليست شدم!

دروزه بان برزیلی پرسپولیس زمانی به طور حرفه ای والیبال بازی می كرده است.

به گزارش نما، در حالی که پرسپولیس مدت ها از نبود یک دروازه بان مطمئن رنج می برد، در فصل جاری نیلسون برزیلی به یکی از ستاره های این تیم تبدیل شده است.

این دروازه بان باتجربه با حضور در برنامه 90 اظهار داشت: همواره دنبال چالش های جدید در زندگی هستم و زمانی که مانوئل ژوزه پیشنهاد حضور در پرسپولیس را به من داد آن را پذیرفتم.

وی در پاسخ به این سوال که با رفتن ژوزه احساس خطر نکرد گفت: طبیعی بود که کمی نگران شوم ولی خیلی زود فهمیدم که رابطه بازیکنان با من بسیار خوب است و خودم را به سرعت با شرایط جدید وفق دادم.

نیلسون در مورد سوابق خود در تیم ملی برزیل گفت: در تیم های زیر 17، 20 و 23 سال برزیل بازی کرده ام و در جام جهانی 95 جوانان نیز حضور داشتم.

دروازه بان پرسپولیس که آشنایی زیادی با زبان فارسی نداشت، در مورد اتفاقات بازی رفت با سپاهان گفت: در عمر ورزشی خود با چنین شرایطی مواجه نشده بودم. در 10 دقیقه اول گیج بودم و شانس آوردم که سپاهان در این مدت موقعیت خاصی نصیبش نشد.

وی در مورد تظاهر به مصدوم شدن در دربی رفت گفت: بنگر به خاطر پاره شدن پیراهنش بیرون بود و جلال حسینی نیز از من خواست خودم را به مصدومیت بزنم تا او برگردد. من نیز به قدر کافی تجربه دارم و آن لحظه باید این کار را انجام می دادم تا 10 نفره بازی نکنیم.

نیلسون با اشاره به اینکه در تمرینات تیم ملی بورکینافاسو نیز حضور داشت اما برای این تیم بازی نکرد با تمجید از دروازه بان های ایرانی تاکید کرد تیم ملی ایران مشکلی از بابت دروازه بان نخواهد داشت و خاطرنشان ساخت که مشکلی با گردان نداشته و او برای بازی کردن و بازگشت به تیم ملی تصمیم به جدایی گرفت.

دروازه بان 37 ساله پرسپولیس همچنین به والیبالیست بودن خود اشاره کرد و گفت: زمانی پول خوبی از فوتبال به من ندادند و یک سال این رشته را کنار گذاشتم و والیبالیست شدم تا اینکه دوباره برگشتم. اکنون نیز از نظر بدنی در شرایط خوبی هستم و چند سال دیگر می توانم بازی کنم.

نیلسون با ابراز رضایت از شرایط زندگی خود در ایران خاطرنشان کرد: من و خانواده ام از زندگی در اینجا واقعا خوشحال و راضی هستیم و علاقمندم فصل آینده نیز در ایران بمانم.

۱۳۹۱/۱۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...