نسخه چاپی

احمدی‌نژاد پیروزی مجدد«دلگادو»را تبریك گفت

عکس خبري -احمدي‌نژاد پيروزي مجدد«دلگادو»را تبريک گفت

رییس جمهور در پیامی پیروزی مجدد «رافائل كوره آ دلگادو» در انتخابات ریاست جمهوری اكوادور را تبریك گفت و این انتخاب را نشانگر امید و اراده تغییرناپذیر ملت بزرگ اكوادور دانست.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،رییس جمهور در پیامی به مناسبت پیروزی مجدد «رافائل کوره آ دلگادو» در انتخابات ریاست جمهوری اکوادور، این انتخاب را نشانگر امید و اراده تغییرناپذیر ملت بزرگ اکوادور و ملت های انقلابی در جهت استقلال و عزت و برقراری نظام بین المللی عادلانه دانست.

متن پیام محمود احمدی نژاد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوست و برادر گرامی و انقلابی جناب آقای رافائل کوره آ دلگادو ، رییس جمهوری اکوادور

مایلم صمیمانه ترین و خالصانه ترین تبریکات خود و ملت ایران را به مناسبت پیروزی قاطع و شایسته جنابعالی در انتخابات ریاست جمهوری اکوادور اعلام نمایم.

معتقدم انتخاب مجدد جنابعالی بار دیگر امید و اراده تغییر ناپذیر ملت بزرگ اکوادور و ملت های انقلابی و عدالتخواه آمریکای لاتین را در جهت استقلال، پیشرفت و عزت و برقراری نظام بین المللی عادلانه و برابر به روشنی به نمایش گذاشت. بدون تردید حضور آن برادر انقلابی و دانشمند در عرصه ریاست جمهوری این امید و اراده را مضاعف خواهد کرد.

این انتخابات پیروزی بزرگ دیگری برای ملت اکوادور رقم زده و موجب تقویت و تحکیم هر چه بیشتر روابط و مناسبات دوستانه و سازنده میان کشورهای آن منطقه و دیگر کشورهای انقلابی و همسو در جهان خواهد شد.

امیدوارم در سایه اراده مستحکم و علاقه عمیق و دیدگاه های یگانه دو دولت و دو ملت شاهد گسترش روز افزون مناسبات همه جانبه باشیم.

خواهشمندم سلام گرم و ویژه اینجانب و ملت ایران را به ملت بزرگ اکوادور و همه دوستان انقلابی ابلاغ فرمایید.

از خداوند متعال سلامتی و موفقیت جنابعالی و بهروزی و سربلندی دولت و ملت شریف اکوادور و سرافرازی همه ملت های آزاده و مستقل را مسالت دارم.

محمود احمدی نژاد

رییس جمهوری اسلامی ایران

۱۳۹۱/۱۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...