نسخه چاپی

در مراسم ترحيم شهيد شاطري مطرح شد

وزیر دفاع و فرمانده سپاه محمد رسول​الله : پاسخ صهیونیست​ها را خواهیم داد

مراسم گرامیداشت حسن‌ شاطری كه هفته گذشته به دست مزدوران و حامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، امروز با واكنش های قاطعانه مقامات نظامی كشورمان برگزار شد.

احمد وحیدی وزير دفاع با بیان این‌که تروریست‌ها با این اقدام اوج استیصال خود را نشان دادند، افزود: دشمن و صهیونیست‌ها رو به افول هستند و وقتی که می‌بینند، پیام جمهوری اسلامی ایران به خوبی در دنیا شنیده می‌شود، از روی استیصال دست به چنین اقداماتی می‌زنند تا به اهداف خود برسند.
وزیر دفاع با تاکيد بر اينکه ایران حق خود می‌داند که به اقدامات تروریستی صهیونیست‌ها پاسخ دهد، ادامه داد: امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مشارکت‌های مردمی است. مردم بزرگترین حافظ امنیت کشور هستند و دشمنان نمی‌توانند امنیت ما را به خطر بیاندازند.
به گزارش ايسنا، سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ نيز در حاشيه اين مراسم گفت: به این اقدام تروریست‌ها که به دستور صهیونیست‌ها انجام گرفته است پاسخ خواهیم داد. امروز مردم لبنان داغ دیده هستند اما صهیونیست‌ها بدانند که مقاومت مردم لبنان ادامه خواهد داشت و مسلمانان همه جهان به این اقدام صهیونیست‌ها پاسخ خواهند داد.
گفتني است سردار شاطری یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود که در طول سالهای جنگ تحمیلی با تمام وجود در حوزه های مهندسی جنگ فعالیت داشت.وي در سال​های اخیر نیز به بازسازی مناطق آسیب دیده لبنان در جنگ 33روزه با رژیم صهیونیستی مشغول شد که روز سه شنبه هفته گذشته در مسیر دمشق به بیروت به دست مزدوران و حامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

۱۳۹۱/۱۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...