نسخه چاپی

طالب‌زاده:انجیل برنابا علت استعفای پاپ

عکس خبري - طالب‌زاده:انجيل برنابا علت استعفاي پاپ

مشاور ارشد رئیس سازمان صدا و سیما گفت: علمای یهود كه در واقع همان صهیونسیم هستند، عملیات پروژه ایران هراسی و اسلام هراسی را كلید زدند و در حال حاضر نیز ابزار هالیوود در اختیار این افراد قرار دارد.



نادر طالب‌زاده در نشست ایران و شیعه هراسی با محوریت «هالیوودیسم» که در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، اظهار داشت: نخستین فیلمی که سینمای هالیوود برای ایران هراسی ساخت در نخستین روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در سال 1983 بود.

وی افزود: آخرین فیلمی که در این زمینه و با این محتوا ساخته شد فیلم «آرگو» و «نیم ساعت بعد از نیمه شب» است.

این تهیه‌کننده و کارگردان ایرانی تأکید کرد: در پاسخ به این فعالیت‌هایی که صهیونیسم در زمینه ایران هراسی و اسلام هراسی دارد، باید فیلم‌هایی که علیه ایران ساخته می‌شوند را رصد کرده و پاسخ دهیم.

طالب‌زاده با اشاره به تحریم‌هایی که در حال حاضر علیه کشور ایران صورت گرفته است، بیان کرد: تحریمی که بر کشور ما اعمال شده غیر قانونی و شرارت‌بار است و همان طور که رهبری فرمودند در پیچ حساس تاریخی قرار داریم.

وی ادامه داد: دشمنان نظام به خیال باطل خود ما را در یک تنگنا قرار داده‌اند اما باید بدانند و آگاه باشند که این وضعیت برای ما یک فرصت به شمار می‌رود.

این مسئول اضافه کرد: این تحریم موجب شد تا روشنفکران حقیقی غرب متوجه ایران شوند، لذا باید با ارایه اسناد و مدارک معتبر به این افراد کمک کنیم تا حقیقت را باز کنند.

مشاور ارشد رئیس سازمان صدا و سیما تصریح کرد: کشور ایران در شرایطی قرار گرفته است که تغییر زمان را شاهد هستیم، البته تغییر زمان با انقلاب اسلامی آغاز شد و مقاومت ایران اسلامی موجب شد تا دنبال رو پیدا کند.

طالب‌زاده با اشاره به اینکه دشمنان ایران توان حمله به کشور را ندارند، عنوان کرد: بازدارندگی ایران جدی است و موشک‌های زمین به هوا و زمین به زمین و سیستم موشکی ایران برای آن‌ها ترسناک است.

وی ابراز داشت: دشمنان نظام جنگ نرم را با شدت زیادی در پیش گرفته‌اند و همه ما در معرض این جنگ قرار داریم، حمله اقتصادی آن‌ها نیز به صورت واضح مشاهده می‌شود، زیرا هیچ‌گاه غرب مانند امروز بانک مرکزی را تحریم نکرده بود به طوری که آخرین باری که بانک مرکزی یک کشور، تحریم شد در جنگ جهانی دوم بود که آمریکا بانک مرکزی ترکیه را تحریم کرد و ترکیه به آمریکا حمله کرد.

این تهیه‌کننده و کارگردان ایرانی با اشاره به استعفای پاپ در چند روز پیش اظهار داشت: در 600 سال اخیر تاکنون هیچ وقت پاپ استعفا نداده بود، بنابر این یک سوال در اذهان عمومی به وجود می‌آید که علت استعفای پاپ چیست، البته توجیهی که برای این استعفا توسط جهان غرب مطرح شده این است که پاپ پیر شده است.

طالب‌زاده با اشاره به علت اصلی استعفای پاپ متذکر شد: انجیلی به نام انجیل «برنابا» موید پیامبر اکرم (ص) است که مسیحیت می‌گوید که جعلی است و هر زمان این کتاب در تاریخ ظاهر شده سریع آن را خریده و غیب می‌شود و این انجیلی است که نام مبارک حضرت رسول در آن بارها ذکر شده است.

وی اضافه کرد: این انجیل در سال 2000 میلادی توسط پلیس ترکیه از دست قاچاق فروشان پیدا شد و تاکنون در کشور ترکیه نگهداری می‌شود.

این تهیه کننده و کارگردان ایرانی ادامه داد: دولت ترکیه تا سال 2008 سکوت کرده و در این سال‌ها موفق نشدند آن را پنهان کنند یا بفروشند و اکنون در دست خودشان است و در مقالاتی که از سال 2008 تا 2013 بیرون آمده است این خبر آمده که پاپ درخواست مطالعه این انجیل را دارد.

طالب‌زاده بیان کرد: به عقیده ما افشای این انجیل از تحولات آخرالزمان است، زیرا این انجیل قدیمی‌ترین انجیل جهان است و انجیلی که مسیحی‌ها در اختیار دارند مربوط به 700 سال پیش است.

وی افزود: پاپ این کتاب انجیل را دیده و شوکه شده است و نمی‌خواهد به سوالات پاسخگو باشد از این رو استعفا داده است زیرا در این انجیل، حضرت مسیح بارها گفته آمده‌ام آمدن حضرت محمد (ص) را که خاتم انبیا است، بشارت دهم و همچنین نهی می‌کند که کسی او را پسر خدا بداند.

۱۳۹۱/۱۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...