نسخه چاپی

یك ضدانقلاب:پاسخ‌ حدادبه‌سروش منطقی‌بود

مهدی خلجی از عناصر بدنام ضد انقلاب كه مدتهاست از كشور فرار كرده است،‌واكنش جالبی نسبت به نامه سروش به دكتر حداد عادل نشان داد.

به گزارش نما،‌ وي در صفحه فيس بوك خود با انتقاد از پرخاشگري و بدزباني سروش نوشت:

"این پاسخ مفصل غلام‌علی حداد عادل به اتهامات عبدالکریم سروش است. من هر دو متن را خوانده‌ام و در مقام خواننده، حرف‌های دکتر حداد عادل (به جز مسأله انتخابات و شورای نگهبان که آگاهی ندارم) به نظرم منطقی می‌آید.

یک نکته گفتنی است. عبدالکریم سروش در رویارویی با منتقدان خود کم پرخاش‌گری نمی‌کند. برای کسی که مدام از ضرورت اخلاق و جامعه‌ی اخلاقی سخن می‌گوید البته این منش تناقض‌آمیز است.

این را نوشتم چون در یادداشتی پیشتر به پرخاش‌گری جواد طباطبایی اشاره کرده بودم. به هر حال، شخص آقای سروش هم در تلخ‌زبانی و نیش‌زدن به منتقدان ید بیضا دارند."



گفتني است مهدی خلجی متولد 1352 در شهر قم است که مدتی در حوره تحصیل کرد و در دهه 70 نیز با حلقه کیان ارتباط داشت. بعد از آن به خارج از کشور رفت و الان سالهاست که رسما تحت عنوان یک ضدانقلاب با یکی از موسسات امریکایی همکاری دارد؛ موسسه ای که برخی معتقدند در پوشش فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی، اقدامات جاسوسی نیز انجام می دهد.

اما از جمله سوابق فکری خلجی باید به توصیفات موهن و شرم آور وی از قرآن طی سالهای گذشته اشاره کرد. وی هم چنین سالها قبل درباره حمله نظامی امریکا به ایران نیز گفته بود: "مردم ایران عاشق جرج بوش اند و از اوباما بدشان می آید ... چون جرج بوش می خواست به ایران حمله کند و مردم را از دموکراسی بهره مند کند(!)"

وی فرزند تقی خلجی است که با مرحوم منتظری و یوسف صانعی نیز ارتباط نزدیکی داشت.

۱۳۹۱/۱۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...