نسخه چاپی

«كلبه وحشت» كرج منهدم شد

فرمانده انتظامی كرج از انهدام باند «كلبه وحشت» خبرداد و گفت: بیش از ۹۰ درصد مجرمان كرج معتاد هستند

سرهنگ عبدالرضا خیرخواهان در نشست مطبوعاتی صبح امروز گفت: بیشتر مجرمانی که ماموران در سطح کرج شناسایی و دستگیر می‌کنند به انواع موادمخدر به ویژه مخدر صنعتی از جمله شیشه و کراک معتاد هستند.

وی اظهارداشت: این معتادان عامل بروز جرایم بسیاری در کرج به ویژه در زمینه جرایم خرد از جمله سرقت لوازم خودرو و کیف‌قاپی هستند.علاوه بر ایجاد جرایم این معتادان عامل بروز ناهنجاری‌های اجتماعی در سطح شهرستان بوده و چهره زشتی نیز به کرج می‌دهند.

وی افزود: متاسفانه تاکنون تصمیمات مناسبی در زمینه ساماندهی معتادان کرج اتخاذ نشده و همچنان شاهد وجود معتادان زیادی در گوشه و کنار شهر هستیم.

خیرخواهان تصریح کرد: برای کاهش جرایم در کرج راه‌اندازی اردوگاه معتادان ماهدشت ضروری به نظر می‌رسد.

وی ابرازداشت: با راه‌اندازی این اردوگاه، زمینه بازپروری معتادان، پاکسازی کامل و بازگشت آنان به جامعه فراهم می‌شود.

فرمانده انتظامی کرج در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اقدامات مجموعه نیروی‌انتظامی این شهرستان در ۱۱ ماه گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت ۴۶ کیلوگرم انواع مخدر از جمله شیشه، تریاک و کراک کشف و ضبط شد.

وی ادامه‌داد: در این ارتباط ۱۰ هزار و ۷۸۸ تن دستگیر شدند که بیش از ۱۰۰۰ تن از آنان آلوده به موادمخدر بوده‌اند.

انهدام باند سرقت پراید

وی همچنین به شناسایی یک باند سرقت خودرو اشاره کرد: بیش از ۱۰۰ دستگاه خودرو را در سال جاری در این شهرستان سرقت کرده بودند.

وی تصریح‌کرد: اعضای این باند خودروهای پراید را طعمه قرار می‌دادند و با استفاده از ضعف در سیستم ایمنی آنها، اقدام به سرقت لوازم خودرو و تجهیزات آنها می‌کردند.

وی در ادامه به دستگیری یک قاتل فراری در یکی از مناطق کرج خبر داد و گفت: این فرد که پیش از این جرایمی چون زورگیری و شرارت و سرقت را در پرونده خود داشت، با ذکاوت ماموران شناسایی، ‌دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

خیرخواهان در ادامه صحبت‌هایش از دستگیری ۷۶۱۱ سارق در ۱۱ ماه اخیر خبر داد و گفت: این سارقان در زمینه سرقت‌های خرد فعالیت داشتند.

تجاوز چهار تن به یک دختر

فرمانده انتظامی کرج همچنین به وقوع یک فقره تجاوز به عنف در ماه‌های گذشته اشاره کرد و افزود: با دریافت گزارشی مبنی بر تجاوز چهار تن به یک دختر جوان این موضوع در دستور کار پلیس کرج قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در بررسی‌ها مشخص شد، این دختر جوان پیش از این با یکی از پسران این گروه رابطه نامشروع داشته و در شبی که به منزل وی می‌رود پسر سه دوست دیگر خود را نیز دعوت می‌کند و این حادثه اتفاق می‌افتد.

وی تصریح‌کرد: با تکمیل اطلاعات پرونده این چهار تن شناسایی، دستگیر و با ارجاع پرونده به مراجع قضایی، دستور اعدام هر چهار تن آنان صادر شده و به زودی در ملاءعام انجام می‌شود.

وی از دستگیری اعضای یک باند سرقت با عنوان «کلبه وحشت» خبر داد و افزود: این باند چهار نفره با استفاده از نقاب به منازل مسکونی وارد می‌شدند و طلا و وجه نقد موجود در منزل را به سرقت می‌بردند.

وی تصریح‌کرد: این افراد با شناسایی خانه‌های افراد سالمند و ایجاد رعب و وحشت اقدامات خود را عملی می‌ساختند که متهمان به انجام چهار فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کردند.

۱۳۹۱/۱۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...