نسخه چاپی

لقب شهید شاطری در لبنان چه بود

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به علاقه مردم لبنان به شهید حسن شاطری گفت: مردم لبنان به خاطر علاقه‌ای كه به این شهید داشتند وی را مهندس حسام خطاب می‌كردند.


به گزارش نما به نقل از فارس، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران ظهر امروز سه‌شنبه با حضور در مراسم بزرگداشت شهید شاطری که در حسینیه حضرت زهرا (س) برگزار شد درباره این شهید اظهار داشت: زندگی کاری شهید شاطری به دو مقطع دوران دفاع مقدس و دوران پس از جنگ 33 روزه تقسیم می‌شود.

سردار پاکپور شهید شاطری را از فرماندان بنام و شجاع سپاه در جبهه‌های جنوب و شمال غرب ایران در زمان جنگ تحمیلی دانست و تصریح کرد: این شهید از فرماندهان یگان مهندسی بود که کارنامه بسیار درخشانی دارد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه مناطق شیعه‌نشین و مسیحی‌نشین لبنان را با خاک یکسان کرده بود یادآور شد: شهید شاطری به عنوان نماینده جمهوری اسلامی برای بازسازی مناطق جنگ‌زده به لبنان رفت و در جهت بازسازی این مناطق تلاش بسیاری انجام داد.

وی گفت: تک تک مردم محروم لبنان شهید حسن شاطری را به عنوان «مهندس حسام» می‌شناسند چراکه وی نه تنها در مناطق شیعه‌نشین بلکه در مناطق مسیحی و سنی‌نشین نیز زحمات بسیاری برای مردم کشید و مشکلات بسیاری را از مردم مرتفع کرد. از این رو بنده خودم شاهد بودم که مردم لبنان مانند شمع به دور شهید شاطری می‌گشتند.

۱۳۹۱/۱۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...