نسخه چاپی

رازهای كریستیانو رونالدو فاش شد

یكی از نویسندگان ماركا با انتشار كتابی به بیان جزئیات زندگی حرفه‌ای و شخصی ستاره پرتغالی رئال مادرید پرداخته است.


به گزارش نما به نقل از فارس، کتابي توسط سانتياگو سيگوئرو، يکي از نويسندگان مارکا نوشته شده که به زندگي ورزشي و شخصي ستاره رئال مادريد از اولين بازي‌اش در مديرا تا رکورد فوق‌العاده‌اش در مادريد مي‌پردازد.
«کريستيانو رونالدو، ستاره مصمم» نام کتابي است که به بازي‌هاي ملي مهاجم پرتغالي نيز مي‌پردازد. اين اولين کتابي است که جزئيات ۳ فصل و نيم حضور رونالدو در رئال مادريد را به تصوير مي‌کشد. وي از سال ۲۰۰۹ به غول‌هاي مادريد پيوست.

شماره ۷، شماره پيراهن مورد علاقه رونالدو است؛ شماره‌اي که فرگوسن در سال ۲۰۰۳ پس از فروش بکام به رئال در اختيار او قرار داد.

پدر رونالدو در سال ۲۰۰۵ بر اساس بيماري کبدي تنها ۲۴ ساعت پيش از بازي رونالدو در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني مقابل روسيه از دنيا رفت.

اين کتاب همچنين فاش مي‌کند که چگونه رونالدو در پرتغال در حالي که از همسن‌و سال‌هاي خود بسيار لاغرتر بود به سالن بدنسازي مي‌رفت تا براي به دست آوردن قدرت بدني و سرعت تمرين کند.

اين کتاب علاوه بر زندگي حرفه‌اي وي نگاهي هم به ديگر جنبه‌هاي زندگي رونالدو مثل ارزش تجاري وي و حضورش در فهرست اشخاص مشهور دارد. ستاره پرتغالي رئال مادريد در اين فهرست عنوان برجسته‌ترين ورزشکار جهان را به خود اختصاص داده است.

۱۳۹۱/۱۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...