نسخه چاپی

لاريجاني:

وزارت ارشاد حمایت بیشتری نسبت به اهالی مطبوعات داشته باشد

عکس خبري -وزارت ارشاد حمايت بيشتري نسبت به اهالي مطبوعات داشته باشد

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت نقش مطبوعات در آگاه سازی مردم در جامعه گفت: نشریات همیشه در روشن سازی اذهان افراد جامعه تلاش كرده اند و شایسته است كه وزارت ارشاد حمایت بیشتری از آنها انجام دهد.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی لاریجانی در دیدار با رییس و اعضای هیات مدیره تعاونی مطبوعات کشور، گفت: تعاونی مطبوعات به عنوان قدیمی ترین تشکل مطبوعاتی کشور،‌ نقش حمایتی مهمی از نشریات دارد و باید به مشکلات آن رسیدگی شود.

علی اکبر بهبهانی عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت تعاونی مطبوعات کشور و سایر اعضای شرکت کننده در جلسه، در ابتدای این دیدار، از رییس مجلس تقاضای رسیدگی به وضعیت کاغذ و افزایش سرسام آور و چند برابری قیمت آن و تخصیص 30 درصد از یارانه معمول به نشریات را داشتند.

همچنین اعضاء هیات مدیره تعاونی مطبوعات از تشویش عمیقی که برای 1700 صاحب امتیاز و مدیرمسئول عضو شرکت تعاونی مطبوعات کشور که قدیمی ترین و بزرگترین تشکل صنفی مطبوعاتی رسمی کشور به شمار می‌آید، و بی‌توجهی اقتصادی به مطبوعات که قشر عظیم نمایندگان رکن چهارم دموکراسی را ناامید و در آستانه تعطیلی مطبوعات قرار داده است، ابراز نگرانی کردند.

۱۳۹۱/۱۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...