نسخه چاپی

دلایل توقف توزیع سریال "قلب یخی"

عکس خبري -دلايل توقف توزيع سريال "قلب يخي"

مدیر موسسه پخش‌كننده سریال "قلب یخی" توقف در پخش آن را با توافق تهیه‌كننده دانسته و از توزیع نسخه جدید تا اواخر هفته آینده خبر داد.

به گزارش نما، علی اسدزاده مدیر موسسه تصویرگستر پاسارگاد به مهر گفت: ما با سیدکمال طباطبایی تهیه‌کننده فصل سوم "قلب یخی" تا بسته هشتم این مجموعه قرارداد داشتیم. بعد از ارائه این قسمت تهیه کننده در نظر داشت با پخش دیگری وارد مذاکرده شود به همین دلیل توقفی در ارائه نسخه خانگی این مجموعه در بازار به وجود آمد.

وی افزود: البته تهیه‌کننده در نظر داشت در ایام دهه فجر نسخه جدیدی به بازار نیاید و از طرف دیگر پخش‌کننده تازه‌ای هم پیدا کند که هفته آینده تکلیف قسمت جدید و زمان ارائه آن به بازار مشخص خواهد شد. این مجموعه در 18 بسته وارد بازار می‌شود و قطعا نسخه جدید تا اواخر هفته آینده وارد بازار می‌شود و ممکن است ما دوباره با آنها وارد مذاکره شویم.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده‌ است: پایان یک شب پر ماجرا، آتیلا (رئیس یک باند) از بالای یکی از ساختمان‌های تهران به پایین پرتاب شده و به قتل می‌رسد. شاهرخ (باستان‌شناس معروف) به جرم قتل آتیلا دستگیر شده و با حامد هم‌سلولی می‌شود که به خاطر قتل همسر باردارش به اعدام محکوم شده است. سایه دختر شاهرخ به مهران می‌پیوندد تا نام پدرش را از این اتهام پاک کند. در این بین روشن می‌شود که حمل غیرقانونی و فروش یک محموله از عتیقه‌های ارزشمند موضوع اصلی داستان است.

در "قلب یخی" به کارگردانی سامان مقدم، بازیگرانی چون هدیه تهرانی، مهران مدیری، رضا عطاران، رضا کیانیان، حسین یاری، طناز طباطبایی و... ایفای نقش می‌کنند.

۱۳۹۱/۱۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...