نسخه چاپی

اغفال ‌دختران از سوی برخی افراد سودجو

رئیس پلیس پیشگیری ناجا‌ تبعات اعدام اراذل و اوباش را مثبت ارزیابی كرد و گفت: این اقدام بازخوردهای خوبی داشته است.


به گزارش نما به نقل از خبرنگار فارس از زنجان ‌سردار تقی مهری در جمع خبرنگاران‌ اظهار کرد: استان زنجان از استان‌های امن و موفق کشور در زمینه کاهش جرائم محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی بیشتر در استان زنجان نمود دارد، خاطرنشان کرد: باید در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.

*اجرای طرح محله محور

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اجرای طرح محله محور در کشور تصریح کرد: این طرح با برنامه‌ریزی مطلوبی در سطح کشور و به صورت منطقه‌ای و محله‌ای اجرا می‌شود.

وی شناسایی و رفع معضلات اجتماعی را از اهداف این طرح برشمرد و افزود: در هر حوزه استحفاظی تعریف شده این طرح با تعامل مناسب و مشارکت دستگاه‌ها و نهادها اجرا می‌شود.

سردار مهری گسترش طرح محله محور را از برنامه‌های نیروی انتظامی برشمرد و گفت: تا‌کنون موفقیت‌های مطلوبی در این زمینه به دست آمده است.

وی از برنامه‌ریزی‌های نیروی انتظامی برای ادامه جمع‌آوری اراذل و اوباش خبر داد و افزود: پلیس با رویکردی جدید و با تعامل قوه قضائیه در این زمینه موفق عمل کرده است.

*اعدام اراذل و اوباش تبعات مثبتی دارد

رئیس پلیس پیشگیری ناجا تبعات اعدام اراذل و اوباش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این برنامه بازخوردهای خوبی داشته است.

وی قاطعیت قوه قضائیه در برخورد با اراذل و اوباش را موجب دادن پیام به ایجاد کنندگان ناامنی در جامعه عنوان کرد و گفت: با مجرمان متناسب با جرم برخوردهای لازم صورت می‌گیرد.

سردار مهری با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی در مناطق روستایی کمتر است، یادآور شد: افزایش سن ازدواج از آسیب‌های کلانشهرها و شهرها است.

وی اختلافات جزئی محلات و همسایگان را از معضلات اجتماعی عنوان کرد و افزود: برای رفع چنین معضلاتی نیاز به اجرای برنامه‌ها فرهنگی است.

*کاهش نزاع‌های دسته جمعی در کشور

رئیس پلیس پیشگیری ناجا از کاهش نزاع‌های دست‌جمعی و برخوردهای خشن در جامعه خبر داد و افزود: استان زنجان در این زمینه از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

وی برخورد با مفاسد اجتماعی را دارای ساز و کار خاص عنوان کرد و گفت: برخی از افراد سودجو با اغفال زنان و دختران مشکلاتی را در جامعه به وجود می‌آورند.

سردار مهری بر ضرورت توجه به آموزش‌های همگانی برای رفع چنین معضلاتی تاکید کرد و افزود: باید جوانان در ارتباط‌های خود دقیق باشند.

وی ارائه آموزش‌های همگانی در مساجد، مدارس و حسینیه‌ها را از برنامه‌های نیروی انتظامی برشمرد و افزود: دایره اجتماعی در کلانتری‌های تشکیل شده و نسبت به حل این‌گونه مشکلات اقدام می‌کند.

۱۳۹۱/۱۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...