نسخه چاپی

آموزش رقص برای پرستش خداوند!

یك شبكه تلویزیونی مسیحی كه در ماه های اخیر ابتذال را در دستور كار خود قرار داده بود، این بار در برنامه ای با عنوان "قاصدك" رسماً به آموزش رقص و معرفی كردن آن به عنوان پرستش خداوند پرداخت.


یک شبکه تلویزیونی مسیحی که در ماه های اخیر ابتذال را در دستور کار خود قرار داده بود، این بار در برنامه ای با عنوان "قاصدک" رسماً به آموزش رقص و معرفی کردن آن به عنوان پرستش خداوند پرداخت.
در این برنامه زنی به آموزش رقص و پرستش خداوند از طریق رقص پرداخت و گفت: «ایرانی ها قومی با احساس و با عاطفه آفریده شده اند و رقص در خانه های آنها همیشه بوده و هست.»
او همچنین با ارتباط دادن رقص به پرستش خداوند، در اظهار نظری سخیف خاطر نشان کرد: «یکی از راه های پرستش خداوند رقص است. با رقصیدن برای خداوند، او از ما شاد می شود.»
گفتنی است در ماه های اخیر این تلویزیون مسیحی با پخش کلیپ هایی از رقص دختران جوان، به بهانه پرستش خداوند، در عمل ابتذال را گسترش داده و این بار نیز پا را فراتر گذاشته و اقدام به آموزش رقص نموده است. نکته قابل تأمل در آموزش رقص توسط این خانم این است که وی رقص را مستقیماً به پرستش خداوند ارتباط داده و این گونه القا می کند که رقصیدن برای خداوند در واقع پرستش کردن او است. به نظر می رسد این شبکه با معرفی کردن رقص به عنوان نوعی پرستش خداوند، در صدد جذب افراد متدین و با ایمان کشورمان به سمت مسیحیت تبشیری است.

۱۳۹۱/۱۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...