نسخه چاپی

بزرگواري:

رفسنجانی در انتخابات ۹۲ هادی و راهنما خواهد بود

عکس خبري -رفسنجاني در انتخابات ?? هادي و راهنما خواهد بود

نماینده مردم كهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس گفت: هاشمی رفسنجانی در انتخابات ۹۲ هادی و راهنما خواهد بود. خبرگزاری فارس: رفسنجانی در انتخابات ۹۲ هادی و راهنما خواهد بود

به گزارش نما، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه من خود از نخستین حامیان احمدی‌نژاد در سال 84 در استان کهگیلویه و بویراحمد بودم، اظهار کرد: از اینکه احمدی‌نژاد سال 84 را انتخاب کردم پشیمان نیستم.

این نماینده اصولگرای مجلس افزود: ولی با همه کارهایی که احمدی‌نژاد انجام داد و تمام حرف‌هایی که در چهار سال دوم زد، دیگر کاری به کار احمدی‌نژاد سال 91 ندارم.

بزرگواری تصریح کرد: وظیفه‌ای بر حسب ادای تکلیف در سال 84 داشتیم که انجام دادیم و اندک آبرویی نزد هواداران خود داشتیم که از آنها خواستیم برای سپردن دولت از دست دوم خردادی‌ها به اصولگرایان احمدی‌نژاد را یاری کنند که از کرده خود هیچ‌گاه پشیمان نیستیم.

وی در پاسخ به این سؤال که اکنون چه نظری در مورد احمدی‌نژاد دارید و آیا اگر تاریخ به سال 84 برگردد باز هم از وی حمایت می‌کنید، پاسخ داد: ما دیگر کاری با احمدی‌نژاد نداریم و اکنون دوستانی دارد که نیازی به امثال ما برای حمایت از او نیست.

بزرگواری در ادامه به آرایش انتخاباتی ریاست جمهوری آینده اشاره کرد و گفت: امیدوارم که جریان اصیل اصولگرایی اتحاد حداکثری داشته باشند چرا که حیف است در این جریان اصیل شاهد پراکندگی باشیم برای اینکه بانیان آن از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تاکنون خون دل‌ها خورده‌اند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر حضور افرادی همچون هاشمی رفسنجانی در انتخابات به عنوان کاندیدا گفت: آقای هاشمی بنا به هوش و درایتی که به خرج خواهد داد از نظر من در انتخابات به عنوان کاندیدا شرکت نمی‌کند ولی معتقدم نقش هادی و راهنما را ایفا خواهد کرد.

۱۳۹۱/۱۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...