نسخه چاپی

تهران از شنبه بارانی می‌شود

مدیر كل پیش‌بینی سازمان هواشناسی از بارش باران از روز شنبه در سطح شهر تهران خبرداد و گفت: با ورود سامانه جدید بارشی از صبح شنبه به كشور و فعال شدن آن از بعداز ظهر این روز پایتخت بارانی می‌شود.

به گزارش نما، عبدالرضا امیدوار شهری در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان‌می‌دهد که دمای هوا در بیشتر نقاط کشور طی روز جمعه افزایش می‌یابد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید از روز شنبه از غرب کشور ابراز داشت: این سامانه بارشی در بیشتر نقاط کشور تا روز دوشنبه فعال خواهد بود.

امیدوار شهری ادامه‌داد: بر همین اساس در روز شنبه بارش باران،برف گاهی با وزش باد در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان،کرمانشاه،ایلام،خوزستان و ارتفاعات غربی زاگرس مرکزی و سپس در استانهای اردبیل ، ایلام،مازندران،گلستان،خراسان شمالی و از عصر این روز در استانهای زنجان،قزوین،البرز و تهران پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بارش باران و برف با وزش باد و سپس کاهش دما از روز یکشنبه در استانهای آذربایجان غربی،آذربایجانشرقی،کردستان،زنجان،کرمانشاه،همدان،اردبیل،گیلان،مازندران،گلستان،قزوین،البرز،تهران،سمنان،خراسان شمالی،خراسان رضوی،مرکزی،قم،اصفهان،چهارمحا و بختیاری،لرستان،شمال خوزستان،بوشهر،کهکیلویه و بویراحمد و فارس پیش‌بینی می‌شود.

۱۳۹۱/۱۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...