نسخه چاپی

رهبر: سال دیگر معلوم می شود مردم فریب خوردند یا نه

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: عملكرد نمایندگان جدید در مجلس نهم بعد از گذشت یكسال از عمر مجلس مشخص می‌شود.

به گزارش نمانيوز فاطمه رهبر در گفت‌وگو با ايسنا، ضمن ارزيابي خود از عملكرد مجلس هشتم، اظهار كرد: در مجلس هشتم اقدامات بسيار خوبي از قبيل تصويب قانون هدفمندكردن يارانه‌ها، اصل 44 قانون اساسي، قانون برنامه پنجم توسعه و حدود 40 مصوبه در سه سال نخست فعاليت مجلس، انجام شده است.

وي با اشاره به تغيير در تركيب فعلي در مجلس نهم، خاطرنشان كرد: آنچه مسلم است، اين‌كه نگاه و نگرش مردم در انتخاب نامزدهايي بود كه در سياست‌هاي كلان به‌عنوان اصولگرا شناخته مي‌شوند، اما اين‌كه چه نمايندگاني به مجلس راه مي‌يابند در عملكرد آنان مشخص خواهد شد.

اين نماينده اصولگراي مجلس افزود: نمايندگاني كه از سوي مردم انتخاب شده‌اند، برخي از چهره‌هاي مطرح بوده‌ و يا سابقه وزارت يا نمايندگي را داشته‌اند و كساني هم كه براي نخستين‌بار است به مجلس راه مي‌يابند، بايد محورهاي خود را آن‌گونه كه مردم انتظار دارند، مطرح كنند.

رهبر با تاكيد بر اين‌كه در انتخابات، حضور حداكثري مردم مهم بوده است، اظهار كرد: اين انتخابات افتخار ملي براي نظام تلقي مي‌شود، بنابراين اميدواريم هر نماينده‌اي كه به مجلس نهم راه مي‌يابد، قدردان انتخاب مردم باشد و آن را در عملكرد خود در انجام وظايف به منصه‌ظهور برساند.

رهبر درباره علت ورود نمايندگان جديد به مجلس گفت: بعد از گذشت يكسال از عمر مجلس نهم بايد عملكرد نمايندگان جديد بررسي و كالبدشكافي شود تا مشخص گردد، مردم براساس برنامه‌هاي كانديداها به آن‌ها رأي داده‌اند يا خداي نكرده فريب تبليغات را خورده‌اند.

۱۳۹۰/۱۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...