نسخه چاپی

نماينده جنبش جهاد اسلامي فلسطين:

جایگاه آیت‌الله‎ خامنه‌ای در نگاه جنبش جهاد فلسطین رهبری امت اسلامی است

عکس خبري -جايگاه آيت‌الله‎ خامنه‌اي در نگاه جنبش جهاد فلسطين رهبري امت اسلامي است

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران گفت: من به نمایندگی از جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام می‌كنم كه ما به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبری امت اسلامی نگاه می‌كنیم.

به گزارش نمابه نقل از ایسنا، ناصر ابوشریف در حاشیه نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی تصریح کرد: من به نمایندگی از جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام می‌کنم که ما به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبری امت اسلامی نگاه می‌کنیم و همه رهنمودها و فرمایش‎های ایشان را مساله‎ای بزرگ و مهم می‎دانیم و تلاش خود را در جهت عملی کردن آن به کار می‌بندیم.

وی با اشاره به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به بیت لاهیا گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی در تمام سرزمین فلسطین تسلط دارد و در هر زمان و به هرجا که بخواهد یورش می‌برد.

وی اظهار کرد: حمله‎های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه به صورت روزانه ادامه دارد و مردم فلسطین به این مساله عادت کرده‌اند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان این‌که «رژیم اسرائیل گاهی مردم و گاهی منطقه را هدف قرار می‌دهد» اظهار کرد: هواپیماهای بدون سرنشین اسراییل همیشه در آسمان غزه درحال پرواز هستند و جنبش جهاد اسلامی در جنگ‌ها و اتفاقات بزرگی مانند جنگ 22 روزه سال 2008 و یا جنگ 8 روزه وارد عمل می‌شود.

۱۳۹۱/۱۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...