نسخه چاپی

یار اسفند زنده باد

هادی سیروس كبیری

شعار دولت عدالت محور و مهرورزی دیگر جای خود را به زنده باد بهار داده، این روزها دیگر محمود احمدی نژاد را تنها نمی‌بینی، در هر قاب تصویری اسفندیار کنار اوست .

شمارش معکوس ماههای پایانی دولت دهم شروع شده و احمدی نژاد همانطور که از سیمای کشور اعلام کرد می خواهد بماند اما به نظر می رسد با اسفندیار.
شواهد و قرائن حکایت از آن دارد که دولتی ها بر خلاف ادعاهای خود تحرکات انتخاباتی را شروع کرده و شخص رییس جمهوری پررنگ‌تر از همه علم طرفداری و تبلیغ یار همیشه با حاشیه خود را در دست گرفته و از هر تریبونی به نفع کاندیدای مورد نظر خود بهره می‌گیرد.
چندی پیش که رئیس دولت به مصر رفته بود در کنارش مشایی حضور پررنگ داشت و هر آنجا که محمود احمدی نژاد بود اسفندیار نیز حاضر بود.اما این پایان ماجرا نیست. اوج این قصه در مراسم استقبال از دولتی ها در فرودگاه مهرآباد کلید خورد، آنجا که تعدادی از حامیان دولت برای استقبال از احمدی نژاد به فرودگاه آمدند و آن را به میتینگی انتخاباتی تبدیل کردند. همان کاری را که رئیس جمهور در روز 22 بهمن و در یک جشن ملی انجام داد.
محمود احمدی نژاد تریبون ۲۲ بهمن را شعار زنده باد بهارش کرد. ۲۲ بهمن ماه روز پیروزی انقلاب اسلامی که بزرگترین جشن کشور است و همه مردم از پیر و جوان و خردسال در آن بیعتی مجدد با آرمانهای انقلاب و رهبر فرزانه خود کردند تا نشان دهند بعد از 34 سال هنوز هم پایبند نظام خود هستند گویی از سوی دیگر فرصتی را برای احمدی نژاد فراهم کرد که به جای سخنان فرا جناحی و فرای سلیقه دوستان خود به بیان شعار انتخاباتی اش بپردازد.
سه بار زنده باد بهار گفتن رئیس جمهور در خاتمه سخنان اش نشان چه بود؟ سوال از رئیس جمهور اینجاست که آیا تریبون عمومی مردم برای جشن ملی جای تبلیغ شعار انتخاباتی است؟ خدا رحمت کند مرحوم شهید دکتر بهشتی را که از تریبون کشور حتی برای آبروی خود استفاده نکرد. آیا اینکار آقای احمدی نژاد راه بهشتی ها بود؟
این اقدام وی پس از ماجرای سخنرانی رئیس جمهوری در روز 22 بهمن باعث خشم بسیاری از سیاسیون شد که آن را تخلف قطعی و به نوعی مهندسی انتخابات دانستند.
طرفداران دولت نیز فقط در تهران و در حمایت از مشایی نبودند بلکه جمعی از آنها در قم سخنرانی رئیس مجلس را بر هم زدند و دیدیم که این مساله موجب ناراحتی رهبر معظم انقلاب شد.
شعار معروف "زنده باد بهار" طرفداران دولت در قم نشان داد که دولتی ها به دنبال ایجاد فضایی دو قطبی در انتخابات کشور هستند.
باید منتظر ماند و دید آیا رئیس جمهور در این ماههای پایانی دولت و با توجه به هشدار های مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فعلا نصیحت می کنم و از بد اخلاقی ها دل امام امت رنج برده بود می تواند این رنجش را تصحیح کند و یا همان برنامه های خاص جریان انحرافی برای انتخابات بر رئیس جمهور کشور تاثیر می گذارد.

۱۳۹۱/۱۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...