نسخه چاپی

نشست محرمانه مخالفان سوریه در پاریس

عکس خبري -نشست محرمانه مخالفان سوريه در پاريس

معارضان سوری درحالی قرار است، پای میز مذاكره با نظام سوریه بنشینند كه در عرصه میدانی ضربات سنگینی را متحمل شده و تلاش آنها برای به دست آوردن حتی یك پیروزی در این اواخر با ناكامی مواجه شده است.

به گزارش نما، فارس به نقل از هفته‌نامه فلسطینی المنار، منابع آگاه سیاسی اعلام کردند که طرف‌های توطئه‌کننده علیه مردم و کشور سوریه در این اواخر نشست محرمانه‌ای را در پاریس، پایتخت فرانسه برگزار کردند.

این منابع می‌گویند که در این نشست مسئولان اطلاعاتی کشورهای شرکت کننده در جنگ علیه سوریه شرکت داشتند و در جریان این نشست راه‌های بالا بردن روحیه گروه‌های تروریستی فعال در سوریه را بررسی کردند که در معرض حملات سنگین و دردناک ارتش سوریه قرار دارند و گزارش‌های میدانی ارائه شده به واشنگتن و هم پیمانانش پیروزی‌های به دست آمده توسط ارتش سوریه علیه تروریست‌های مسلح را مورد تاکید قرار می‌دهد.

منابع فوق الذکر همچنین اظهار می‌کنند: درحالی معارضان مسلح در عرصه میدانی شکست‌های متوالی و مستمری را از ارتش سوریه متحمل می‌شوند که در عرصه سیاسی نیز معارضان سوری خود را در وضعیت مناسبی برای نشستن پای میز مذاکره و گفت‌وگو با نظام سوریه نمی‌بینند.

آنان دلیل این امر را در تغییر و تحولات میدانی سوریه و تغییر موازنه میدان به سود ارتش سوریه و نظام این کشور ملاحظه می‌کنند.

این منابع در ادامه افزودند: درحال حاضر تمام عملیات‌هایی که در نقاط استراتژیک حلب و دمشق توسط گروه‌های مسلح تروریستی صورت می‌گیرد، تلاش برای دست یافتن به موفقیت‌ها و پیروزی‌های میدانی جهت تقویت موضع و جایگاه معارضان در پای میز مذاکره است که با وجود تمام حمایت‌های مالی و نظامی صورت گرفته حتی یک پیروزی را نتوانسته محقق کند.

۱۳۹۱/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...