نسخه چاپی

یگان‌های نیروی زمینی سپاه در منطقه رزمایش استقرار یافتند

سخنگوی رزمایش پیامبر‌ اعظم(ص) 8 از استقرار یگان‌های نیروی زمینی سپاه در منطقه این رزمایش خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید سرخیلی با اشاره به اینکه رزمایش نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نام رزمایش پیامبر اعظم 8 در منطقه عمومی استان کرمان حد فاصل یزدان‌آباد شهرستان زرند و بخش گلستان در محور سیرجان - بندرعباس، پنجم تا هفتم اسفند برگزار می‌شود، گفت: با استقرار نیروهای زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مناطق، سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه نیز از منطقه عمومی سیریز زرند بازدید کرد.

سرخیلی افزود: قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه با پنج یگان تخصصی و یگان‌های حرفه‌ای شامل یگان‌های زرهی، تکاور، پیاده، توپخانه و ادوات از دیروز در منطقه‌ای به وسعت 600 کیلومتر مستقر شدند. در آستانه آغاز رسمی رزمایش اکنون یگان‌های استقرار یافته در منطقه مشغول تمرین تکنیک‌ها و تاکتیک‌های جدید نیروی زمینی سپاه پاسداران هستند تا در طول رزمایش آنها را اجرا کنند.

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم 8، پدافند غیرعامل را از اصول کار رزمندگان در این رزمایش برشمرد و تصریح کرد: آنچه حائز اهمیت است، ارتباطات چند لایه و گسترده بین یگان‌هاست بدون اینکه دشمن فرضی بتواند جایی را کشف و آنها را پیدا کند.

سرخیلی افزود: جنگال (جنگ الکترونیک) ما اکنون منطقه را رصد، کنترل و بررسی می‌کند و اجازه نمی‌دهد از سوی دشمن فرضی پارازیتی علیه یگان‌های ما صورت دهد.

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم (ص) 8 در پایان گفت: در حال حاضر شنود تحرکات دشمن فرضی آغاز شده است و پهپادها و دیده‌بان‌های سپاه کل منطقه رزمایش را زیر نظر دارند.

۱۳۹۱/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...