نسخه چاپی

آتش سوزی در پاركینگی با 200 خودرو

عکس خبري -آتش سوزي در پارکينگي با 200 خودرو

یك پاركینگ شب گذشته طعمه حریق شد

به گزارش نما، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو باایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع این حادثه در ساعت 22:12 شب گذشته به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن آتش‌نشانان سه ایستگاه 83، 13 و 90 به همراه تانکر آب و تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در مسیر شمال به جنوب خیابان فدائیان اسلام نرسیده به بزرگراه آزادگان اعزام شدند.

وی ادامه داد: عوامل آتش‌نشانی پس از حضور در محل متوجه شدند که در بخشی از یک پارکینگ به مساحت 2500 مترمربع که در حدود 200 خودروی سواری اعم از اسقاط، مزایده‌ای و خودروهای شخصی در آن قرار داشت، دچار آتش‌سوزی شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در مجاورت این پارکینگ، پمپ‌ بنزین و در سوی دیگر آن یک مجتمع مسکونی قرار داشت، به ایسنا گفت: در ضلع غربی این پارکینگ، شش خودرو شامل نیسان، پژو، پیکان و پراید قرار داشت که کاملا شعله‌ور شده بود و آتش‌ ناشی از آن به انبارهای مجتمع مسکونی مجاور نیز سرایت کرده بود.

ملکی با اشاره به عملیات آتش‌نشانان برای اطفا و مهار آتش در این پارکینگ، ادامه داد: آتش‌نشانان عملیات خود را از چند جهت آغاز کرده و از سرایت آتش به اماکن و خودروهای مجاور جلوگیری کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان پس از مدتی آتش را مهار و به طور کامل اطفا کرده‌اند، خاطر نشان کرد: عملیات آتش‌نشانان در ساعت 23:15 شب گذشته به پایان رسید.

وی با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشته است، اظهار کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

۱۳۹۱/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...