نسخه چاپی

آزادكاران 30 و فرنگی‌كاران 20 میلیون تومان پاداش می‌گیرند

عکس خبري - آزادکاران 30 و فرنگي‌کاران 20 ميليون تومان پاداش مي‌گيرند

وزیر ورزش و جوانان از اهدای پاداش 30 و 20 میلیون تومانی به ترتیب به قهرمانان كشتی آزاد و فرنگی خبر داد.

به گزارش نما دکتر محمد عباسی در گفت و گو با ایسنا، با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در جام جهانی تهران اظهار کرد: کشتی گیران کشورمان با تلاش و کوشش فراوان توانستند افتخار دیگری را برای ورزش ایران به ارمغان آورند و تلاش آنها ستودنی و قابل تقدیر است.

وزیر ورزش در ادامه گفت: به پاس افتخار آفرینی کشتی گیران به هر یک از آنها پاداشی تا مبلغ 30 میلیون تومان به آزادکاران به دلیل قهرمانی و تا 20 میلیون تومان به فرنگی به دلیل نایب قهرمانی به صلاحدید کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی اختصاص خواهد یافت.

دکتر عباسی، قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد را مرهون تلاش کشتی گیران و بی‌حاشیه بودن و مدیریت خوب کادر فنی تیم ملی دانست و به ایسنا گفت: کشتی گیران ما چه در آزاد و چه در فرنگی زحمات زیادی را طی ماه‌های گذشته متحمل شدند که با قهرمانی و نایب قهرمانی در جام جهانی نتیجه آن را گرفتند.

وزیر ورزش و جوانان،‌ کشتی را ورزش اول ایران نامید و گفت: ملی پوشان ما همواره باید سردمدار کشتی جهان باشند و بدون تردید با برنامه‌ریزی، مدیریت و پشتکار این امر محقق خواهد شد. امیدوارم در ادامه مسیر با حمایت وزارت ورزش و جوانان و با تلاش‌های فدراسیون و کادر فنی تیم‌های ملی، ایران در رقابت‌های جهانی سال 2013 نتایج قابل قبولی کسب کند.

۱۳۹۱/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...