نسخه چاپی

كارت هدیه خالی رئیس جمهور برای بعضی خبرنگاران

برخی خبرنگاران كه بعد از دریافت كارت هدیه رئیس جمهور به بانك‌ مربوطه مراجعه داشته‌اند از خالی بودن كارت هدیه خبر می‌دهند.

‌به گزارش نمانیوز به نقل از خبرگزاری فارس، بالاخره بعد از کش‌و‌‌قوس‌های فراوان و وعده‌ و وعید بسیار، سرانجام برخی از اصحاب رسانه به هدیه ویژه خود در آخرین روز کاری سال90 رسیدند و با حضور در محل معاونت اجرایی ریاست‌جمهوری(ساختمان کوثر) کارت هدیه300 و 400 هزار تومانی خود را دریافت کردند.

این درحالی است که هنوز جمع کثیری از خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی هدیه رئیس‌جمهوری را دریافت نکرده‌اند و با توجه به روزهای تعطیلی آتی، احتمالا در سال ۹۱ شاید به هدیه خود دست‌ یابند.

پیش از این شیوه‌های متعدد و اخبار متناوبی درباره پرداخت هدیه رئیس‌جمهور منتشر شده بود اما بسنده کردن به تنها دو روز پایانی سال ۹۰ نشان از عدم برنامه‌ریزی‌ها پس از گذشت تقریبا ۸ ماه از اولین وعده‌ها دارد.

از طرفی گویی ماجرای هدیه‌رئیس‌جمهور به خبرنگاران در سال ۹۰ پایان‌ نمی‌یابد.برخی خبرنگاران بعد از دریافت کارت هدیه به بانک‌ مربوطه مراجعه کرده‌‌اند و می‌گویند که موجودی کارت هدیه آنها "صفر" است و البته برخی دیگر از خبرنگاران مبلغ کارت هدیه را از بانک‌ برداشت کرده‌اند.

تاکنون مسئولان نهاد ریاست‌جمهوری واکنشی به چرایی خالی بودن برخی کارت‌های هدیه نشان‌ نداده‌اند اما شنیده‌‌ها حاکی است که برخی از نزدیکان دولت باز هم وعده داده‌اند احتمالا کارت‌های خالی در روزهای آینده شارژ می‌شود.

به گزارش فارس، شیوه پرداخت کارت هدیه خبرنگاران نیز واکنش خبرنگاران را برانگیخته است.

پیش از این کلیه دستگاه‌های دولتی موظف به اجرای طرح تکریم ارباب رجوع شده بودند.

۱۳۹۰/۱۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...