نسخه چاپی

توصیه‌های آیت‌الله خوشوقت به دولت

عکس خبري -توصيه‌هاي آيت‌الله خوشوقت به دولت

عضو شورای مركزی جبهه پایداری گفت: هیئت دولت نهم چند بار در منزل ایشان حضور یافت و در آن جلسات تكیه كلام ایشان همواره خدمت به مردم بود.

به گزارش نما، محمد سلیمانی وزیر دولت نهم و عضو شواری مرکزی جبهه پایداری درحاشیه مراسم تشییع آیت‌الله خوشوقت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره مهمترین ویژگی‌های اخلاقی آیت‌الله خوشوقت اظهار داشت: ایشان یک عالم وارسته بود که صداقت و ولایت‌پذیری در ایشان تجلی داشت.

سلیمانی با بیان اینکه آیت‌الله خوشوقت فقط مطیع مقام معظم رهبری بودند و توصیه ایشان به سیاسیون نیز اطاعت از رهبری بود خاطر نشان کرد: هیئت دولت نهم چند بار در منزل ایشان حضور یافت و در آن جلسات تکیه کلام ایشان همواره خدمت به مردم بود.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه آیت‌الله خوشوقت همواره مسائل را بسیار ساده بیان می کردند افزود: ایشان تاکید داشتند که در عین اطاعت از رهبری باید واجبات را انجام دهیم و از گناه بپرهیزیم.

وی با اشاره به عضویت ایشان در شورای فقهی جبهه پایداری تصریح کرد: ایشان بر صمیمیت و رفاقت افراد تاکید داشتند و بیشترین تکیه ایشان صادق بودن، عدم خودنمایی و مقاومت بود.

سلیمانی با اشاره به خاطره‌ای از این عالم ربانی گفت: ایشان به اعضای جبهه پایداری به مزاح می‌فرمودند که شما پای دار هستید و در واقع منظورشان مقاومت در راه انقلاب بود.

۱۳۹۱/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...