نسخه چاپی

جزییات جدید از جلسه نمایندگان با قالیباف

فضا اینگونه نشان می دهد كه لاریجانی كاندیدا نمی شود.

به گزارش نما، مهرداد بائوج لاهوتي،عضو فراکسيون رهروان ولايت مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با آريا تاکيد کرد:اگر آقاي لاريجاني در انتخابات کانديدا نشود قطعا از کانديداتوري قاليباف حمايت خواهم کرد.

وي با اشاره به ديدار انتخاباتي اخير خود با قاليباف گفت:حدود 50نماينده در ديدار با آقاي قاليباف حضور داشتند که تقريبا 80 درصد آنها از اعضاي فراکسيون رهروان ولايت مجلس بودند از چهره هاي شاخصي که بنده به ياد دارم آقايان اکبريان وکليوند نمايندگان مردم کرج ،قاضي پور، دامادي، يوسفيان ملا، دکتر صدرحسيني ، هاشمي نماينده مردم فارس، حيدر نژاد نماينده مردم اصفهان ،دکتر تميمي ،هادي شوشتري ،نديمي و چند تن ديگر از نمايندگان در اين نشست حضور داشتند .

لاهوتي افزود: با توجه به اتفاقاتي که در مجلس رخ داد و از طرفي اخبار حاکي از آن است که آقاي لاريجاني در انتخابات کانديدا نمي شود بنابراين اگر اين گونه شود يعني آقاي لاريجاني که موسس فراکسيون رهروان ولايت است در صحنه حضور نداشته باشد اين فراکسيون در خصوص حمايت از يک کانديداي خاص تصميم گيري خواهد کرد.

وي اظهار داشت:اين احتمال وجود دارد که فراکسيون رهروان ولايت از هيچ کانديداي در انتخابات رياست جمهوري يازدهم حمايت نکند اما مشخصاتي را براي رييس جمهور آينده تعريف کند بنابراين بايد منتظر بود و ديد فراکسيون رهروان به چه تصميمي مي رسد.

نماينده مردم لنگرود تاکيد کرد:پس از اتفاقي که در مجلس رخ داد و آقاي لاريجاني هم سفر خارج از کشور داشتند بنابراين در فراکسيون رهروان جلسه اي نداشتيم که بتوانيم در خصوص اتفاقات و مسائل ارزيابي داشته باشيم اما فضا اينگونه نشان مي دهد که آقاي لاريجاني کانديدا نشود البته همانطور که اشاره کردم اين موضوع بايد در فراکسيون مورد بررسي قرار گيرد.
وي تاکيد کرد:اگر ترکيب افراد براي کانديداتوري در انتخابات به گونه اي باشد که آقاي لاريجاني کانديدا نشود و آقايان حداد عادل،ولايتي،جليلي و قاليباف کانديدا شوند بنده از آقاي قاليباف حمايت خواهم کرد.

۱۳۹۱/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...