نسخه چاپی

واكنش وزیر ارشاد به سیمرغ بازیگر حامی فتنه

عکس خبري -واکنش وزير ارشاد به سيمرغ بازيگر حامي فتنه

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بنایمان بر جذب افراد است، یعنی اگر یك جوانی به تأثیر از عواطف و احساسات یك خطایی هم در یك مقطعی مرتكب شد، نباید با این افراد برخورد شود بلكه باید به این افراد میدان داده شود تا برگردند.

به گزارش نما، سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، در مورد تقدیر از یک بازیگر حامی جریان فتنه در جشنواره فیلم فجر امسال، اظهار داشت: ما بنایمان بر جذب افراد است، یعنی اگر یک جوانی به تأثیر از عواطف و احساسات یک خطایی هم در یک مقطعی مرتکب شد، نباید با این افراد برخورد شود بلکه باید به این افراد میدان داده شود تا برگردند و با مردم و نظام همراه شوند؛ این افراد در برنامه‌های مختلف نشان دادند که دیگر در مسیر قبلی گام بر نمی‌دارند.

وی افزود: نظر ما این است که به این افراد میدان داده شود، این مشی رهبری است و مقام معظم رهبری بارها بر این موضوع تاکید داشتند و بعضاً افرادی در سال 88 دچار خطاهایی شده‌ بودند اما بعد از مدتی خودشان فهمیدند و به مردم و نظام پیوستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در ادامه به شخصیت آیت‌الله خوشوقت اشاره و تصریح کرد: آیت‌الله خوشوقت عالمی ربانی بود که سال‌های سال به تبلیغ و ترویج دین پرداختند و هم مردم از فیض وجود ایشان بهره‌‌ می‌بردند.

حسینی ادامه داد: جوانان علاقه خاصی به آیت‌الله خوشوقت داشتند چراکه این عالم ربانی اهل سیر و سلوک بودند و در جوانان و مردم بسیار اثر داشتند.

وی فقدان اساتید اخلاقی همچون آیت‌الله خوشوقت را ضایعه‌ای بزرگ برای کشور دانست و اظهار داشت: در این اواخر مردم ایشان را بیشتر به عنوان یک چهره سیاسی می‌شناختند، اما ایشان مرد اخلاق و عرفان بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه آیت‌الله خوشوقت در جامعه کمتر شناخته شده بود، گفت: کمتر شناخته شدن آیت‌الله خوشوقت به دلیل بود که ایشان نمی‌خواست خودش را در جامعه مطرح کند.

۱۳۹۱/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...