نسخه چاپی

سفر زمینی به سوریه، ممنوع شد

در پی سه آدم ربایی و ربوده شدن 29 ایرانی در سوریه، نیروی انتظامی، سفر زمینی به این كشور را ممنوع كرد

به گزارش تابناک ، بخش خبری ساعت 20:30شبکه دوم سیما، این خبر را اعلام کرد.

گفتنی است در 10 روز گذشته، سه نوبت آدم ربایی ایرانیان در سوریه اتفاق افتاده است که در نتیجه دحمله مخالفان دولت سوریه به اتوبوس حامل زائران ایرانی بوده است.

در آخرین ادمرابیی که چهارشنبه، 12 بهمن ماه اتفاق افتاد، زائران یک کاروان ایرانی از استان لرستان بامداد چهارشنبه در مسیر حلب به حماه در شمال سوریه پس از خروج از شهر حلب از سوی افراد مسلح مورد حمله قرار گرفتند.

در جریان این حمله افراد مسلح پس از بستن جاده با سنگ و سد کردن راه اتوبوس حامل 45 زایر ایرانی با سلاح و شلیک گلوله آن را از مسیر اصلی خارج و در یک جاده فرعی متوقف کرده و سپس 11 نفر از مردان جوان این کاروان را ربوده و 34 نفر دیگر شامل 29 زن و 4 مرد سالخورده و دو کودک را راهی شهر دمشق کردند.

افراد مسلح در جریان این اقدام ضمن ربودن 11 عضو کاروان ، گذرنامه همه مردان ، پول و موجودی آنان را نیز به زور گرفته و حتی شش سیلندر گاز و مواد غذایی اعضای این کاروان را نیز که قصد داشتند تا از سوریه عازم عراق شوند از خودرو آنان ربودند.

پیش از آن 11 مسافر دیگر هم به هیمن شیوه ربوده شده بودند. اولین آدم ربایی هم به مفقود شدن 7 مهندس ایرانی در سوریه مربوط بود.

۱۳۹۰/۱۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...