نسخه چاپی

پیكر آیت الله خوشوقت در حرم عبدالعظیم آرام گرفت

پیكر مرحوم آیت الله خوشوقت پس از تشییع از دانشگاه تهران تا خیابان طالقانی و مسجد امام حسن مجتبی(ع) با حضور خیل كثیری از مردم عزادار در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) آرام گرفت

به گزارش نما به نقل از ایسنا، مراسم تشییع پیکر آیت الله عزیزالله خوشوقت از اساتید اخلاق و علمای تهران صبح امروز شنبه ۵ اسفند با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولین کشوری و لشکری در دانشگاه تهران برگزار شد و حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب بر پیکر این عالم ربانی اقامه نماز کردند.

بعد از اقامه نماز، پیکر مرحوم آیت الله خوشوقت بر دستان مردم داغدار از خیابان طالقانی تا مسجد امام حسن مجتبی (ع)، محل اقامه نماز جماعت ایشان تشییع شد و از آنجا برای خاکسپاری به حرم عبدالعظیم حسنی منتقل شد.

در حرم عبدالعظیم حسنی خیل عظیم مردم از ساعاتی قبل حضور یافته و با برپایی مراسم عزاداری در انتظار ورود پیکر مطهر استاد اخلاق مرحوم عزیزالله خوشوقت بودند، تا پیکر ایشان را تا خانه ابدی بدرقه کنند.

مردم داغدار حاضر در مراسم بدلیل از دست دادن یک استاد بزرگ اخلاق و عرفان بسیار متاسف و متاثر بودند و در فقدان این عالم ربانی گریه و عزاداری می کردند.

آيت الله خوشوقت كه براي انجام عمره مفرده به عربستان عزيمت كرده بود، يكشنبه ۲۹ بهمن ماه بعد از انجام اعمال عمره به دليل عارضه نارسايي كليوي و مشكلات تنفسي ناشي از ديابت در بيمارستان ملك فيصل مكه مكرمه بستري شد و ۲ اسفندماه در بیمارستانی در عربستان سعودی درگذشت

۱۳۹۱/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...