نسخه چاپی

بهای پسته در همه جای شهر یكی می‌شود

مدیر بازرسی و نظارت شورای اصناف از عرضه پسته با قیمت كیلویی 30 هزار تومان در نمایشگاه‌های بهاره خبر داد.

به گزارش نما، رضا کرمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:‌ عرضه پسته با این قیمت باعث کاهش قیمت پسته در بازار خرده فروشی خواهد شد.


وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود قیمت پسته در نقاط بالا شهر کاهش نخواهد یافت، گفت: چنین اظهار نظری درست نیست و تمام محصولات چه قیمت گذاری شده چه قیمت گذاری نشده باید در نقاط مختلف شهر به یک قیمت فروخته شود.


او تصریح کرد: قیمت پسته در تمام شهر یکسان خواهد شد اما در بالا شهر کمی زمان بر است.


کرمی افزود: بیشترین حجم تخلف عدم نصب قیمت و عدم صدور فاکتور است که مصرف کنندگان نباید محصولاتی که برچسب قیمت و فاکتور برای آن‌ها صادر نمی‌شوند را خریداری کنند.


وی با اشاره به این که تهران پرچم‌دار تخلفات است، گفت: احتکار و عدم عرضه شایع نیست و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد که مجازات احتکار و عدم عرضه متفاوت است.


وی ادامه داد: در حال حاضر اصلی‌ترین وظیفه اداره نظارت و بازرسی نظارت بر حاشیه سود خرده فروشان است که آیا فروشندگان بیش از حاشیه سود محصولی را به فروش می‌رسانند یا خیر؟


مدیر بازرسی و نظارت شورای اصناف کشور در پایان گفت: در برخی محصولات عرضه نشدن مشاهده شده است که حجم آن خیلی کم است، به طور مثال در حال حاضر عرضه روغن موتور به خوبی در کشور انجام‌ می‌شود.

۱۳۹۱/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...