نسخه چاپی

نیروهای امنیتی بحرین عربی بلد نیستند!

نماینده بحرینی با اذعان به اینكه نیروهای امنیتی در این كشور زبان عربی نمی دانند تأكید كرد، نیروهای امنیتی هنگامیكه فهمیدند نماینده است، از حمله به او صرف‌نظر كردند.

به گزارش نما به نقل از العالم، "جواد بو حسین" گفت: نیروهای آل خلیفه دیروز می خواستند بدون هیچ دلیلی به من حمله کنند، ولی هنگامی که به آنها گفتم نماینده پارلمان هستم از حمله صرف نظر کردند.


روزنامه الوسط بحرین به نقل از "جواد بو حسین"، با اشاره به برگزاری جلسه در منزل این نماینده در روزهای جمعه و شنبه برای دیدار با اقشار مختلف مردم، خاطرنشان کرد: "هنگامی که برخی از ملاقات کنندگان دیروز خواستند از منزل من خارج شوند، با محاصره منزل از سوی نیروهای امنیتی غافلگیر شدند .. برای گفت و گو با آنها و اطلاع از اینکه چه کسی مسئولشان است از منزل خارج شدم، چرا که در آن موقع هیچ حادثه ای در منطقه روی نداده بود؛ ولی آنها خواستند به خودروی من حمله کنند".


این نماینده بحرینی ادامه داد: "نیروهای امنیتی به جای پاسخ به سئوالاتم فریاد کشیدند؛ و اگر نگفته بودم که من نماینده این منطقه هستم من را کتک می زدند".


جواد بوحسن با اشاره به اینکه برای دومین بار است که با چنین حادثه‌ای روبرو می شود، اظهار داشت: کسی که با او صحبت کردم، بر سرم فریاد کشید .. زبان او عربی نبود برای همین باید افرادی بحرینی را با این نیروهای امنیتی همراه کنند، که بتوانیم حرف همدیگر را بفهمیم.


گروه‌های بحرینی همواره از اقدامات رژیم آل‌خلیفه در اعطای تابعیت به بیگانگان برای استخدام آنها در دستگاه‌های امنیتی و ارتش ابراز نارضایتی کرده، و درباره پیامدهای این اقدام هشدار داده اند.

۱۳۹۱/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...