نسخه چاپی

تمسخر قهرمان تیم ملی توسط مجری BBC

مجری شبكه بی بی سی فارسی در صفحه فیس‌بوك خود قهرمانی تیم ملی كشتی در رقابت‌های جام جهانی را با نگاهی تمسخر آمیز زیر سؤال برد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، بدون شک قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های جام جهانی دل هر ایرانی وطن دوست را به وجد آورد.

پیروزی‌های مقتدرانه ملی‌پوشان در برابر تیم‌های مختلف از جمله برد شش بر یک برابر آمریکا سبب دلچسبی دوچندان این قهرمانی برای مردم ایران در جای‌جای میهن اسلامی و البته بسیاری از ایرانیان خارج از کشور شد.

اما گویا در این وادی تنها برخی مجریان و کارکنان بنگاه خبر پراکنی BBC هستند که تحمل شادی مردم و احیای دوچندان غرور ملی ایرانیان را ندارند.

نفیسه کوهنورد مجری شبکه BBC فارسی و برنامه «نوبت شما» در صفحه فیس بوک خود این قهرمانی را با نگاهی مضحکانهمسخره کرده است.

جای تعجب است که مجریان بی بی سی که همواره ایرانی بودن خود را به صورت مستقیم و غیرمستقیم به بیننده‌های خود گوشزد می کنند تا بتواند سیاست‌های رسانه دولتی انگلیس را با ایجاد حس همزادپنداری در بینندگان پیش ببرد چطور از برد و قهرمانی هموطنان خود با ادبیاتی سخیف و تمسخر آمیز یادمی کنند.

نفیسه.jpg

۱۳۹۱/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...