نسخه چاپی

دایی: مس گل زدن بلد بود، مهاجمان ما نه!

عکس خبري -دايي: مس گل زدن بلد بود، مهاجمان ما نه!

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: شكست با نتیجه 4 بر صفر برابر راه‌آهن را باور نمی‌كنم.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی دایی پس از شکست 4 بر صفر مقابل مس کرمان در نشست خبری اظهار داشت: نیمه اول خیلی بد بازی کردیم و حرفی برای گفتن نداشتیم اما در نیمه دوم برعکس خیلی خوب بازی کردیم. کلی موقعیت گلزنی ایجاد کردیم که آنها را هدر دادیم. مس در نیمه دوم سه توپ بر روی دروازه‌ ما آورد که هر سه توپ گل شد. توپ‌هایی که باورمان نمی‌شد گل شود.

وی افزود: فرق مس و راه‌آهن امروز این بود که مس گل زدن بلد بود و ما گل زدن بلد نبودیم و در نتیجه چنین باختی را آوردیم. باختی که خودم هم آن را باور نمی‌کنم. مهاجم تخصصی در میدان نداشتیم.جهانگیر عسگری، عباسفرد و کاسترو را نداشتیم. در نیمه دوم تا دلتان بخواهد موقعیت گل ایجاد کردیم. موقعیت‌هایی که هدر دادن آنها از گل نکردنش سخت‌تر بود. فوتبال همین است. امروز روز ما نبود. هر چند نیمه دوم خوب بازی کردیم اما در نهایت باختیم.

دایی در مورد اینکه چرا همیشه در کرمان بازنده می‌شود، گفت: نمی‌دانم چه جوابی بدهم؟ فوتبال است، گاهی اوقات نتایج آن طور که می‌خواهید نمی‌شود. فکر چنین شکستی را نمی‌کردیم.

سرمربی راه‌آهن در مورد تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا از ایران گفت: همین سه تیم بالای جدول یعنی استقلال، سپاهان و تراکتورسازی شایسته حضور در آسیا هستند زیرا در لیگ بهترین نتایج را گرفتند و امیدوارم موفق شوند.

۱۳۹۱/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...