نسخه چاپی

زائران حرم رضوی تشنه دیدار یار

عقربه ساعت، با اوضاع و احوال مردم همدل شده است. لحظه دیدار نزدیك است. مداحان هر آنچه در چنته دارند را در طبق اخلاص گذاشته اند تا با تركیبی از هر شرایط، مردم را به وجد آورند.

به گزارش نما به نقل از مهر، آنان در وصف بزرگی عالم آل محمد (ص) حضرت رضا(ع) سخن می گویند، از لحظه دیدار با سکاندار انقلاب اسلامی، از قداست دیار طوس و سرزمین پاره تن زهرا(س)، از مزایای سفر به مشهد، از ثواب زیارت و از صواب انتخابی که مسافران میلیونی این شهر داشته اند.

همه از راه رسیده اند، دو ساعت زودتر از سخنرانی، خامان در حال هدایت مردم به دیگر نقاط حرم هستند. ضرب المثل آنهایی که سحرخیزترند، کامرواترند هم اینجا کاملا مصداق پیدا کرده است.

همه دوست دارند به تریبون نزدیک شوند، دوست دارند چهره آقا را بهتر ببینند.

اما این رواق بزرگ و بی نظیر هم در برابر این اشتیاق قادر به واکنش مثبت نیست، چاره ای نیست باید شرایط را تحمل کرد.

علی اکبر بختیاری جوان مشهدی می گوید: زودتر از همیشه رواق پر شده است، من زود آمده ام ولی بازهم چشم انداز مناسبی در اختیار ندارم.

وی می گوید: البته مقصد و مقصود دیدار و نمایش و همایش تجدید عهد با آرمانهای انقلاب و ولی امر مسلمین است. تفاوتی ندارد که کجا باشیم. مهم این است که آمده ایم تا نشان دهیم پشت سر رهبر فرزانه خود تمام قد ایستاده ایم.

بختیاری تاکید می کند: همه دنیا می دانند که مردم ایران با رهبر خود رابطه ای عاطفی، دینی و شرعی دارند و این با محاسبات مادی آنها سنخیتی ندارد.

تدوین افق پیش رو

حضرت آیت الله خامنه ای هر سال، از همین تریبون مشهد، افق پیش رو را تبیین می کنند. معظم له نامگذاری سال و اهدافی که از انتخاب این نام را دارند، از همین جایگاه به گوش مردم می رسانند.

سیاستهای نظام برای بهبود رفاه مردم، افزایش همدلی و وحدت را از همین شهر بازگو می کنند.

آقا از مشهد، دستهای آلوده دشمن را افشا و لزوم تقابل با آن را بیان می فرمایند. آقا تا لحظات دیگر به مردم ایران خواهند گفت نقشه راه چیست، در سال 1391 در اقتصاد و سیاست باید چه کرد، در تقابل با استکبار چگونه به میدان آمد و در صحنه های علمی و ورزشی و اجتماعی چگونه کاخ رویای پوشالی آمریکا را در معرض طوفان مقاومت و ایثارگری قرار داد.

ایران تشنه شنیدن واژه هایی مناسبی است که تا دقایقی دیگر سواری بر امواج همه پهنه گیتی را در می نوردد و بالندگی ایران عزیز و موفقیت های مردان و زنان شجاع و افتخارآفرین آن را به رخ می کشد.

۱۳۹۱/۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...