نسخه چاپی

پخش فیلم مستند امام خمینی در مصر

دانشگاه طنطا كه یكی از دانشگاه‌های مصر است، در دانشكده علوم خود فیلم مستندی از امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی را تحت عنوان «مردی كه جهان را متحول كرد» به نمایش گذاشت.

به گزارش نما به نقل از فارس، دانشگاه طنطا در آمفی تئاتر دانشکده علوم فیلمی از امام خمینی(ره) را به نمایش گذاشت که با استقبال گسترده دانشجویان روبرو شد.

در این فیلم به زندگی‌نامه امام خمینی از زمان تولد تا وقوع انقلاب اسلامی ایران و تشکیل حکومت اسلامی در ایران و نیز ایفای نقش ایشان در تغییر موازنه قدرت‌های بین‌المللی پرداخته شده است.

در همین رابطه «احمد ابراهیم» یکی از دانشجویان این دانشگاه به خبرنگار فارس در قاهره گفت که هدف از نمایش این فیلم آشنایی دانشجویان با انقلاب اسلامی ایران و میزان تحولی است که ایران پس از گذشته سه دهه از انقلاب اکنون در عرصه‌های مختلف شاهد آن است و ضرورت دارد که روابط قاهره و تهران نیز هر چه سریع‌تر از سرگرفته شود.

ابراهیم افزود که در نتیجه سیاست‌های رژیم سابق، چهره ایران در داخل مصر مخدوش شده است و ما به عنوان جوانان فرهیخته دوستدار مصر سعی داریم با ارائه اطلاعات صحیح درباره ایران، مفاهیم و اطلاعات غلط که رژیم سابق به صدها نفر از ملت مصر به بهانه واهی گسترش تشیع ارائه کرده، تصحیح کنیم.

۱۳۹۱/۱۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...