نسخه چاپی

كاهش تعطیلات رسمی كشور

ابوترابی با بیان اینكه تغییر پایتخت كشور در رفع مشكلات موجود تهران موثر است، تصریح كرد: 152 نماینده مجلس طرح تغییر پایتخت را با من همراه شده و این امضاها به هیئت رئیسه مجلس تقدیم كه بزودی در مجلس بررسی می شود.

نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون از کاهش تعطیلات رسمی در کشور خبرداد.

به گزارش نمابه نقل از مهر، ابوالفضل ابوترابی به صدمه هایی که تعطیلات به کشور می زند اشاره کرد و اظهار داشت: طرح حذف 9 روز از تعطیلات رسمی کشور همانند روز 12 فروردین، تاسوعای حسینی، شهادت امام رضا(ع) و چند مورد از این قبیل با امضاء نمایندگان در مجلس بررسی و با تصویب مجلس اجرایی می شود.

وی افزود: در صورت تصویب این طرح، طرح مذکور برای سال های آینده اجرایی می شود.

تغییر پایتخت در مجلس بررسی می شود

ابوترابی با بیان اینکه تغییر پایتخت کشور در رفع مشکلات موجود تهران موثر است، تصریح کرد: 152 نماینده مجلس طرح تغییر پایتخت را با من همراه شده و این امضاها به هیئت رئیسه مجلس تقدیم که بزودی در مجلس بررسی می شود.

وی ادامه داد: با تصویب این طرح در مجلس شورای اسلامی کمیسیونی تخصصی برای تغییر پایتخت تشکیل و پایتخت بعدی را معرفی می کنند.

جذب 20درصدی گردشگران به نجف آباد و تیران و کرون

نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون گفت: در برنامه ریزی های آینده حوزه انتخابیه، 20درصد از گردشگران استان اصفهان جذب در شهرستان های تیران وکرون و نجف آباد می شود.

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای آینده منطقه افزود: ویژگی های منحصر به فردی در عرصه میراث فرهنگی و گردشگری دو شهرستان نجف آباد و تیران و کرون وجود دارد که قابلیت جذب سرمایه گذاری و جذب گردشگر را دارد.

ابوترابی افزود: با وجود این ظرفیت ها در شهرستان های نجف آباد و تیران وکرون برنامه ریزی برای جذب 20درصد از گردشگران استان اصفهان به این دو شهرستان در حال انجام است که این موضوع اهمیت اقتصادی نیز دارد.

۱۳۹۱/۱۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...