نسخه چاپی

هشدار سردار جوانی به مسئولین

دومین همایش «بصیرت سیاسی» شامگاه گذشته (شنبه) بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرك شهید محلاتی برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سردار جوانی مشاور سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه در این همایش با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع مردم آذربایجان شرقی گفت: اهتمام خاص مقام معظم رهبری برای تبیین دلایل عدم مذاکره با آمریکا در شرایط کنونی در جمع مردم، از اهمیت این موضوع در فضای سیاسی کشور حکایت می‌کند.

وی افزود: آمریکایی‌ها با ادعای آمادگی برای مذاکره با ایران و کاهش فشارهای اقتصادی، خدعه و نیرنگی را دنبال می‌کنند و مقام معظم رهبری این نقشه آمریکایی‌ها را فاش ساختند. آمریکا به شدت منفعل شده و در برابر ملت ایران ناتوان است و بر همین اساس نیرنگ و حیله رو آورده و باید همه مردم مراقب باشند تا افراد و گروههایی در داخل کشور با تحلیل‌های غلط از شرایط و با سیاه‌نمایی‌ها و بزرگنمایی مشکلات، به دشمن در کارساز افتادن خدعه مذاکره کمک نکنند.

جوانی در بخش دیگری از صحبتهای خود درباره مسایل داخلی کشور و تاکیدات مقام معظم رهبری در این راستا اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، چند ماهی است که با توجه به فشارها و توطئه‌های دشمنان، بر وحدت میان مسئولان و بویژه رؤسای قوا تأکیدهای پی در پی داشته‌اند و هر نوع اختلاف‌افکنی در این زمینه را خیانت به کشور می‌دانند.

مشاور سیاسی نماینده ولی‌فقیه در سپاه، مشکل اصلی امروز کشور را مشکلات اقتصادی دانست و تاکید کرد: باید با وحدت و همدلی مسئولان و بویژه با همراهی دو قوه مقننه و مجریه، برای آن چاره‌اندیشی شود. بر خلاف این توقع رهبری و مردم از مسئولان، در مجلس شورای اسلامی قضیه‌ای پیش آمد که رهبری و مردم را متأثر ساخت. امام خامنه‌ای در قبال مسایل مجلس و اظهارات رئیس قوه مجریه هشدار جدی دادند و این کار را خلاف شرع، خلاف قانون، خلاف اخلاق و ضایع کننده حقوق اساسی مردم دانستند و مسئولان را برای پرهیز از این قبیل امور نصیحت کردند. باید مسئولان نصایح رهبری را جدی بگیرند تا بد عاقبت نشوند.

جوانی در پایان با بیان اینکه "مسئولان باید نصایح رهبری را جدی بگیرند تا بدعاقبت نشوند"، گفت: این نوع رفتارها با اهداف سیاسی انجام می‌گیرد. کسی که حقیقتاً به دنبال مبارزه با فساد است باید الزامات آن را مورد توجه قرار دهد تا این مبارزه اثربخش و دارای نتیجه باشد. رعایت قانون، رعایت شرع، رعایت اخلاق و توجه به حقوق اساسی مردم، از مهمترین الزامات مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

۱۳۹۱/۱۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...