نسخه چاپی

تشكر خانواده شهید شاطری از رهبر انقلاب

خانواده شهید سردار سرتیپ پاسدار حاج حسن شاطری، در پیامی از حضور یاران شهید در تشییع پیكر وی و همراهی و تسلی خاطر ایشان و همچنین رهبر انقلاب تشكر و قدردانی كرد.

به گزارش نما به نقل از تابناک، متن این پیام به این شرح است:
شهدا در قهقهه مستانه‌شان و در شادی وصولشان، عند ربهم یرزقونند و اینک زمان بن‌بست واژگان است. کدامین کلام و چه بیانی قادر است شأن و عظمت این واقعه را شرح دهد؟


امروز رستاخیز دل‌های ماست، اشک است و لبخند دنیا گلباران شده به خون مطهر عزیزی که فرزند راستین امام (ره) و رهبری انقلاب است؛ مسلمانان در خروشند، این رود به ملکوت می‌رود.


مسافر این عروج بهشتی کسی نیست جز یادگاری از نسل شاگردان امام خمینی (ره) که امروز با نفسی بهاری به چشم گریان ما می‌نگرد. دل داغدیدهٔ ما را به دم خویش التیام می‌بخشد و تبسم (قد افلح من زکها) بر لب دارد.


و از عزیز‌ترین یادگار امام و شهدا، ولی امر مسلمین جهان حضرت آبت الله عظما امام خامنه‌ای ـ مد ظله العالی ـ سپاسگزاریم که در این هنگامه دلدادگی، سرباز خویش و خانواده وی را یاد کردند.


از رهبر عربی جهان اسلام آقا سید حسن نصرالله، مقام محترم ریاست جمهوری آقای دکتر احمدی‌نژاد، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی آقای دکتر لاریجانی و دیگر عزیزان که با پیام خود ما را خرسند نمودند، متشکریم.


از بزرگان کشوری و لشکری، فرماندهان عظیم‌الشان سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، ارتش سرافراز، بسیج سربلند، خانواده‌های معظم شهدا و همرزمان حاج حسن شاطری، ملت شهید پرور و غیور تهران بزرگ، سمنان و برادران دینی سرتاسر جهان که ما را در این لحظه خاطره‌ساز و افتخارآفرین همراهی کرده و تسلی خاطر شدند، کمال تشکر را داریم و برای همه آرزوی سربلندی و رستگاری را از درگاه ایزد منان خواستاریم.


شهادت سردار بزرگوار حاج حسن شاطری را به محضر آقا امام زمان (عج) و نایب بر حقش امام خامنه‌ای و مسلمانان ایران و جهان تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.


این پیام در مراسم یادبود آن شهید توسط برادر علیرضا قنبری، یکی از شاگردان مکتب آن شهید خوانده شد.


خانواده سرتیپ پاسدار شهید حاج حسن شاطری

۱۳۹۱/۱۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...