نسخه چاپی

افزایش وام ضروری بازنشستگان كشوری

مدیرعامل صندوق بازنشستگی كشوری از افزایش وام ضروری به بازنشستگان كشوری خبر داد و گفت: سال آینده به تعداد بیشتری از بازنشستگان وام ضروری ۱.۵ میلیون تومانی پرداخت خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، ایراندخت عطاریان در حاشیه بازدید اسدالله عباسی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر 60 هزار بازنشسته وام ضروری دریافت کرده اند که مبلغ آن یک میلیون و 500 هزار تومان بوده است.

وی تصریح کرد: یک میلیون و 200 هزار نفر از کارمندان دولت و همچنین سه میلیون و 200 هزار بازنشسته 76 صندوق بازنشستگی هستند و تا کنون باید برای دریافت مطالبات و همچنین تمامی امور و استردادهای خود به سازمان مراجعه می کردند اما از این پس با افتتاح سامانه جامع شاغلین تمامی کارها و انتقال به صورت الکترونیکی انجام می شود و دیگر نیازی به مراجعه به سازمان بازنشستگی وجود ندارد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: تا به امروز یک هزار و 830 میلیارد تومان از مطالبات بازنشستگان کشوری ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری پرداخت شده است و همچنین در حال حاضر دو میلیون و 300هزار نفر از بازنشستگان و خانواده های آنها تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند.

وی افزود: تا کنون 420 هزار نفر از بازنشستگان کشوری به مراکز زیارتی و سیاحتی در قالب طرح در خانه نمانیم اعزام شدند.

۱۳۹۱/۱۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...