نسخه چاپی

ایجاد شكاف بین ایران و مصر با عروسك لعن عایشه!

اخیرا عروسك هایی در بازارهای مصر رؤیت شده كه "عایشه" را لعن می كند. پس از بررسی دقیق این عروسك، مشخص شد كه ساخت ایران است و به مصر صادر شده است.

به گزارش شیعه آنلاین، پس از سفر اخیر «محمود احمدی نژاد» رئیس جمهوری اسلامی ایران به مصر که کارشناسان مسائل سیاسی و بین الملل آن را سفری تاریخی و بی سابقه دانستند، اقدامات برخی کشورها برای ایجاد شکاف بین ایران و مصر آغاز شد.

این کشورها که از بهبود رابطه تهران و قاهره به شدت نگران هستند، از هر راه و روشی برای بر هم زدن رابطه ایران و مصر استفاده می کنند و به هر شیوه ای – هر چند غیر اخلاقی – متوسل می شوند.

در جدید ترین اقدامی که صورت گرفته، انتشار گسترده خبری در مورد صادرات عروسک های "لعن عایشه" از ایران به مصر بوده است.

در این خبر آمده: اخیرا عروسک هایی در بازارهای مصر رؤیت شده که "عایشه" را لعن می کند. پس از بررسی دقیق این عروسک، مشخص شد که ساخت ایران است و به مصر صادر شده است.

در پی انتشار این خبر، برخی رسانه های مصر ضمن انتقاد از انتشار چنین خبری، آن را دروغ محض دانسته و اعلام کردند که اولا چنین عروسک هایی در بازارهای مصر به ندرت یافت می شود و تعداد آن بسیار کم است. دوما اصلا این عروسک ها ساخت ایران نبوده بلکه بررسی های انجام شده نشان می دهد که ساخت چین است.

گفته می شود پس از بررسی های انجام شده توسط سازمان اطلاعات و امنیت مصر، مشخص گردید که منبع ورود این عروسک ها به هیچ وجه جمهوری اسلامی ایران نبوده بلکه توسط برخی گروه های ناشناس از چین به دبی و از دبی به مصر صادر شده است.

۱۳۹۱/۱۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...