نسخه چاپی

ارسال زنان عریان برای فریب سربازان اسلام !

بررسی دقیق و مطالعه تاریخ، نشان می دهد كه پیش از اسلام و در زمان پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم نیز دشمنان اسلام برای مبارزه با مسلمانان، دست به چنین شیوه هایی می زدند.

به گزارش شیعه آنلاین، رسانه های صهیونیستی و غربی بارها و بارها با انتشار مطالبی اعتراف کرده اند که زنان فاحشه را برای جمع آوری اطلاعات و تجسس علیه دیگر کشورها به خدمت گرفته اند.

این اقدام، شیوه ای جدید در جهان به شمار نمی رود بلکه بررسی دقیق و مطالعه تاریخ، نشان می دهد که پیش از اسلام و در زمان پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم نیز دشمنان اسلام برای مبارزه با مسلمانان، دست به چنین شیوه هایی می زدند.

یکی از سرشناس ترین نمونه های این اقدام که در زمان پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم رخ داد، استفاده "هند بنت عتبه" همسر أبوسفیان که به نام "هند جگرخوار" معروف است، از زنان فاحشه در جنگ احد علیه ارتش اسلام است.

در کتب تاریخی آمده که "هند جگرخوار" برای تحریک مبارزان ارتش اسلام و منحرف کردن آنان با هدف شکست خوردن مقابل ارتش کفر، زنانی فاحشه را به کار گرفته و به آنان دستور داد که به صورت عریان به سمت ارتش اسلام بروند و مجاهدان ارتش اسلام را فریب دهند.

۱۳۹۱/۱۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...