نسخه چاپی

سؤال نادران پیرامون یك جمله رحیمی

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وزیر اطلاعات در جلسه كمیسیون متبوعش گفته است كه مصداق سخنان معاون اول مبنی بر اینكه افرادی كه مدعی مبارزه با مفاسد هستند، خودشان 21 آپارتمان دارند، «الیاس نادران» نبوده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، سیدحسین نقوی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه عصر امروز (یکشنبه) اعضای کمیسیون متبوعش پرداخت و اظهار داشت: در ابتدای جلسه امروز، سؤال الیاس نادران نماینده تهران از حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات مطرح و مقرر شد، کمیسیون گزارش خود را به هیئت رئیسه ارسال کند.

وی افزود: سؤال نادران پیرامون جمله رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور بود که گفته بود کسانی که مدعی مبارزه با مفاسد هستند، خودشان صاحب 21 آپارتمان هستند که وزیر اطلاعات اعلام کرد که مصداق جمله مذکور نادران نبوده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌ خارجی مجلس یادآور شد: در ادامه این جلسه، وحید احمدی رئیس کمیته سیاست خارجی پارلمان، گزارشی از پیگیری مسائل و مشکلات ایرانیان زندانی در کشورهای خارجی ارائه و بر پیگیری سرنوشت حدود سه هزار نفر زندانی خارج از کشور که اغلب به دلیل جرایم و بزهکاری‌های اجتماعی زندانی شدند و همچنین در نظر گرفتن شرایط خانواده‌های آنها و رفع مشکلاتشان تأکید کرد.

«در ادامه این جلسه، منصور حقیقت‌پور گزارشی از اقدامات و پیگیری‌های کمیته ویژه بررسی حادثه 22 بهمن قم ارائه کرد و با اشاره به مباحث اولین جلسه کمیسیون و همچنین جلسه شورای تأمین استان قم گفت که جمع‌بندی مباحث عبارت بود از اینکه اغلب دستگاه‌ها احتمال رویداد مذکور را می‌دادند که برآورد سپاه و اطلاعات سپاه دقیق‌تر بود؛ بعد از دو نشست مذکور، جلسات تخصصی را آغاز کردیم، نشست با فرماندهان سپاه و ناجا، دستگاه قضا، مدیران سیاسی استان و بررسی فیلم‌ها، عکس‌ها و اسناد، از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه بوده است.»

نقوی تأکید کرد: حقیقت‌پور در این جلسه گفت که امروز هم کمیته با وزیر اطلاعات جلسه داشت و فردا نیز ملاقاتی با مراجع عالیقدر تقلید در قم انجام خواهیم داشت.

وی در خاتمه از بررسی لایحه موافقتنامه مربوط به همکاری در زمینه امنیت دریایی خزر با حضور کارشناسان در کمیته سیاست خارجی کمیسیون متبوعش خبر داد.

۱۳۹۱/۱۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...