نسخه چاپی

پولي كه در روزهاي اخير كسي از آن ياد نمي كند

مسئولی كه حاضر به پس دادن بیت المال نیست

یكی از مسئولان عالی در ورزش مبلغی معادل 20 هزار دلار در اختیار داشته كه اكنون حاضر به پس دادن آن نیست.

چندی قبل بود که بودجه ای معادل 20 هزار دلار در اختیار یکی از مسئولان عالی ورزش قرار گرفت. قرار بر این بود تا این مبلغ به شکل پاداش در اختیار ورزشکاران پیروز در یک رقابت خارجی قرار گیرد. این دیدارها به پایان رسید و اتفاقات به شکلی روی داد که نیازی به این پول نشد؛ اما در این بین ماجرایی را شاهد بوده ایم که جالب توجه است.

این مسئول بعد از بازگشت از این رقابت ها، حاضر به پس دادن این مبلغ نبوده است. وی هر بار به دلیلی از این اقدام که باز پس دادن بیت المال به شمار می رود، خودداری کرده است. این تا بدانجا پیش رفته که ماموران مالی نهادهای ورزشی به این نتیجه رسیده اند که باید قید آن پول را بزنند.

اکنون می توان اذعان داشت که این مدیر که سابقه چندانی هم در ورزش ندارد، این بیست هزار دلار را نه هزینه کرده و نه حاضر است آن را بازگرداند. در این بین، چه اتفاقی برای چند هزار دلار روی داده، همچنان نامعلوم است و احتمال فاکتور نویسی بدون مابه ازای خارجی براین مبلغ وجود دارد. با توجه به روزهای پایانی سال، این اتفاق حتمی به نظر می رسد چرا که مسئول مورد نظر حتی به روی خودش نیز نمی آورد.

با توجه به وقایع مربوط به این اتفاق، انتظار می رود نهادهای نظارتی ورودی جدی برای پس گرفتن 20 هزار دلار از این مسئول داشته باشند.
منبع:مشرق

۱۳۹۱/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...