نسخه چاپی

محسن رضايي:

در بیان نقدها، گذشته زیر سوال نرود

عکس خبري - در بيان نقدها، گذشته زير سوال نرود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ضمن بیان نقدها، نباید گذشته‌ها زیر سوال رود بلكه باید راهكارهای امیدبخش به مردم ارائه شود.

به گزارش نما، محسن رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره لزوم رعایت حساسیت‌های لازم در تریبون‌های عمومی با توجه به نزدیک بودن ایام انتخابات اظهار کرد: افرادی که در معرض نامزد شدن برای انتخابات هستند، اگر انصاف را رعایت کنند و سعی داشته باشند در عین بیان نقدها، گذشته‌ها را زیر سوال نبرند و راهکارهای امیدبخش به مردم بدهند، مشکلی پیش نمی‌آید.

وی با بیان این‌که «همه می‌توانند تبلیغات درست داشته باشند»، تاکید کرد: همه باید کمک کنند تا از فرصت انتخابات جهت تقویت و قوام جامعه و امید به آینده بهره بگیریم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: انتخابات ابزار خوبی است تا آگاهی‌ها را بالا ببریم و راهکارهای جدید ارائه شود تا ملت و کشور ایران را از تنگناها عبور دهیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره عملکرد و رفتار شنوندگان سخنرانی‌ها و تریبون‌های عمومی و ضرورت جلوگیری از ایجاد مسائل حاشیه‌ای در چنین جلساتی گفت: باید جلوی حوادث تلخ در مراسم و سخنرانی‌ها گرفته شود چون اگر ادامه یابد ممکن است در آینده شعاع خطرناکی پیدا کند و امیدواریم با تذاکرات داده شده و پیگیری‌هایی که قرار است انجام شود، در آینده شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.

۱۳۹۱/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...