نسخه چاپی

اجرای نرخ دیه جدید از ابتدای ۹۲

عکس خبري -اجراي نرخ ديه جديد از ابتداي ??

مدیرعامل بیمه ایران با اعلام برگزاری نشست ویژه به منظور تعیین حق بیمه‌های جدید و افزایش آن در سال آینده، گفت: نرخ‌های جدید دیه از ابتدای سال آینده اجرا می شود.

به گزارش نمابه نقل از مهر، جواد سهامیان مقدم با اعلام اینکه میزان حق بیمه ها با افزایش نرخ دیه به ۱۱۴ میلیون تومان در ماه‌های عادی و ۱۵۲ میلیون تومان در ماه‌های حرام تا فردا مشخص می‌شود، گفت: نرخ دیه برای سال آینده به میزان ۲۰ درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل بیمه ایران با تاکید بر اینکه نرخ‌های جدید از ابتدای سال آینده لازم الاجرا خواهد بود، اظهار داشت: حق بیمه‌ها به نسبت افزایش ۲۰ درصدی دیه رشد خواهد داشت ولی هنوز تصمیم نهایی در این باره گرفته نشده است.

سهامیان مقدم ادامه داد: در سال گذشته میزان حق بیمه ها ۴۰ درصد رشد یافته بود اما از سوی شرکتهای بیمه به میزان ۲۵ درصد اعمال شد. در روزهای آینده نشست ویژه ای به منظور افزایش حق بیمه ها در سال آینده خواهیم داشت و در آنجا تصمیم گیری خواهد شد.

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای دادستان کل کشور اعلام کرده است: نرخ دیه سال ۹۲ بدون احتساب افزایش ماه‌های حرام، ۱۱۴ میلیون‌ تومان تعیین شده است. نرخ دیه سال آینده در ماه‌های حرام یک سوم افزایش یافته و به ۱۵۲ میلیون تومان می‌رسد و اين قيمت قطعي بوده و الحاقيه نخواهد داشت.

۱۳۹۱/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...