نسخه چاپی

ائتلاف نمی‌كنم چون قصدم پیروزی است

عکس خبري -  ائتلاف نمي‌کنم چون قصدم پيروزي است

محمد سعیدی‌كیا معتقد است خیلی به انتخابش توسط مردم امیدوار است و می‌گوید 90 درصد مردم او را می‌شناسند

به گزارش نما، در بخش‌هایی از گفت‌وگوی «خبرآنلاین» با سعیدی‌کیا آمده است:

- من به استان‌های مختلف سفر کردم و ملاقات‌های زیادی با بزرگان داشتم و در این سفرها با نمایندگان محترم خبرگان و ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها و همینطور افراد سیاسی دیدارهایی داشتم که خبری هم نشده و خودم خواستم که خبری نشوند. بالاخره این ملاقات‌ها خصوصی بوده است...

- در پاسخ به این سوال که «آیا احساس می‌کنید رأی‌ آوری داشته باشید؟»: من کاملاً امیدوارم...

- شاید حدود 300 تا 400 حکم مدیریتی گرفته باشم. به نظرم همه مردم به طور نسبی مرا می‌شناسند و در استان‌ها و شهرستان‌ها حمایت می‌کنند. اینها بدون اینکه من بگویم به من زنگ می‌زنند و می‌گویند آقا ما آماده فعالیت برای شما هستیم.

- شبکه نانوشته‌ای در کشور برای من وجود دارد که شناخت نسبتاً خوبی از سابقه کار من دارد که اگر این را به طور کامل به توده مردم منتقل کنند، امیدوارم که به لطف خدا کارها خوب شود.

- من یک ماشین پژو دارم با راننده که متعلق به شرکتی است که در آن کار می‌کنم. گاهی کار پیش می ‌آید اما ماشین خراب می‌ شود و یا کاری پیش می ‌آید که من مجبور می شوم تاکسی سوار ‌شوم. تقریباً 90 درصد مردم وقتی با من مواجه می شوند، مرا می‌ شناسند. خداوند به من لطف کرده و صبر و حوصله‌ای داده که حرف‌ها را با دقت گوش می‌دهم و الآن هم خیلی ها می‌ دانند که کاندیدا شده‌ام.

- با کسی ائتلاف نمی کنم؛ چون قصدم پیروزی است

- البته در انتخابات حضور حداکثری مردم بسیار مهم است اما من اعتقاد ندارم رئیس جمهور با رأی بالا انتخاب شود. وقتی رئیس جمهور با رأی بالا انتخاب می‌ شود، یادش می‌ رود که رئیس جمهور همه مردم کشور است.

کسی که منم منم کند از چشم مردم می افتد

- من البته زندگی‌ام ساده است ولی با خانه و ماشین وارد انقلاب شدم و ماشینی که از ابتدا داشتم هم، ماشین خوبی بوده است؛ اول صحبت‌هایم گفتم که برخورد صادقانه و گفتن حرف راست برایم از هر چیزی مهم‌تر است و لذا دنبال رفتارهای فریبنده نیستم.

- هدف مسکن مهر تنظیم بازار مسکن نبود

- اصولاً مسکن مهر برای این به وجود نیامده که قیمت مسکن را تنظیم کند؛ چون قیمت مسکن تابع کاملی از تولید مسکن نیست. من گفتم مسکن مهر کمک می‌کند به تثبیت بازار مسکن نگفتم که معضل را به‌طور کامل حل می‌کند. همان زمان می‌گفتم مسکن مهر همه مسکن کشور نیست؛ حداکثر 30 درصد مسکن کشور است.

- مسکن مهر باید ادامه یابد؛ به مردم تعهد داده‌ایم

- هر چه در جمهوری اسلامی قول داده شده و مقداری هم به آن عمل شده باید تداوم یابد. مگر می‌شود به مردمی که برای مسکن مهر ثبت‌نام کرده‌اند، بگوییم دیگر تعهدی نسبت به آنها نداریم و هیچ! جمهوری اسلامی قول داده و باید عمل کند.

- رییس جمهور نشوم بعید است تمایلی به وزیر شدن داشته باشم.

۱۳۹۱/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...