نسخه چاپی

اعتراض باشگاه راه‌آهن به حكم كمیته انضباطی

سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن حكم كمیته انضباطی درباره بازی استقلال-راه‌آهن را غیرعادلانه توصیف كرد.

به گزارش نمابه نقل از ایسنا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز یکشنبه ضمن تذکر به سرمربی راه‌آهن و جریمه نقدی بهزاد غلامپور و امید عالیشاه، سرپرست راه‌آهن را نیز یک جلسه از همراهی تیم محروم کرد. این در حالی است که سرپرست راه‌آهن در این بازی تمام تلاش خود را کرد تا بازیکنان و مربیان تیم را آرام کرده و جلوی اعتراض آنها به داور بازی را بگیرد. به همین دلیل حکم کمیته انضباطی درباره سرپرست راه‌اهن غیر منطقی و ناعادلانه به نظر می‌رسد.

رستم زندی سرپرست راه‌آهن در این رابطه گفت:« من انتظار داشتم که کمیته انضباطی به خاطر آرام کردن مربیان و بازیکنان، من را تشویق کند اما حکم کمیته انضباطی شوکه‌ام کرد. خوشبختانه بازی پخش مستقیم بود و همه آنهایی که بازی را می‌دیدند یا در استادیوم بودند، دیدند که من تمام تلاشم را برای آرام کردن بازیکنان و مربیان و دور کردن آنها از داور کردم اما کمیته انضباطی این طور پاسخ ما را داد. من نمی‌دانم که یک سرپرست در چنین مواقعی باید چه کار دیگری انجام دهد! وقتی شما به خاطر آرام کردن بازیکنان‌تان جریمه می شوید، اگر خودتان اعتراض کنید چه برخوردی با شما می شود؟»

سرپرست راه‌آهن در پایان گفت:« ما این حکم را غیرعادلانه و عجیب می‌دانیم و به همین دلیل امروز از طریق بخش حقوقی باشگاه درخواست واخواهی خودمان را نسبت به حکم صادره به کمیته انضباطی ارائه خواهیم کرد. این رسم درستی نیست که کار خوب با جریمه مواجه شود بلکه باید کار خوب را تشویق کرد تا دیگران نیز انگیزه پیدا کنند و کار درست را انجام دهند.»

۱۳۹۱/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...