نسخه چاپی

تصمیمی جدید برای كارت سوخت ها

به زودی با كمك نرم‌افزارهای جدید راهكاری در نظر گرفته می‌شود تا كارت سوخت فقط برای خودرو دارنده آن كارت فعال شود و دیگر افراد قادر به استفاده از كارت و احتمالا قاچاق سوخت نخواهند بود.

به گزارش نمابه نقل از ایسنا، معاون پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان مطلب فوق به مشکل کارت‌ سوخت‌ها اشاره کرد و گفت: نیاز به تجدید‌نظر و ساماندهی در حوزه کارت سوخت داریم.

سردار ابویی اظهار کرد: کارت سوخت‌ها باید به گونه‌ای ساماندهی شوند که کارت سوخت صادر شده توسط خودروی دیگر قابل استفاده نباشد.

وی افزود: متاسفانه عده‌ای خودروهای فرسوده را می‌خرند و کارت سوخت با عنوان آنها دریافت و سپس اقدام به قاچاق سوخت می‌کنند.

معاون پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تاکید بر این‌که باید کارت سوختی صادر کنیم که برای خودروی مدنظر فعال باشد، گفت: در استان‌های مرزی کنترل جدی برای پرهیز از قاچاق سوخت صورت می‌گیرد اما ستاد حمل‌ونقل و سوخت از وزارت نفت خواسته تا طرح ساماندهی را ارائه دهد.

سردار ابویی تصریح کرد: با ارائه‌ طرح ساماندهی و با کمک نرم‌افزار باید کاری کنیم که کارت سوخت برای خودروهای دیگر غیر از خودروی صاحب آن کارت قابل استفاده نباشد.

به گزارش ایسنا، سالانه چندین هزار کارت سوخت که توسط قاچاقچیان سوخت استفاده می‌شود در استان‌های مرزی کشف می‌شود بنابراین ساماندهی کارت‌های سوخت می‌تواند به جلوگیری از خروج سوخت از کشور کمک کند.

۱۳۹۱/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...